  • Data: 2002-05-21 07:45:33
    Temat: Dane o aktywach banku - skąd
    Od: Krzysztof Araszkiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć
    Piszę pierwszy raz na tę grupę - z dość sporym (dla mnie przynajmniej)
    problemem na początek. Piszę pracę dyplomową "Wartość narażona na ryzyko
    dla przykładowego banku" - w związku z tym potrzebuję danych o aktywach
    banku (kredyty, waluty, opcje, akcje, obligacje , inne - np. złoto). Dane
    nie muszą być specjalnie kompletne oraz specjalnie aktualne - to co uda mi
    się znaleźć. Może ktoś na liście wie, jaki bank byłby skłonny udzielić
    takich informacji? Może ktoś pracuje w banku i mógłby zapytać?
    Może ktoś wykorzystywał podobne dane i mógłby je udostępnić?

    Oczywiście w pracy dyplomowej nie będzie podane, dla jakiego banku jest
    liczona ww. statystyka (promotorka powiedziała mi, że jeżeli nawet jakiś
    bank się zgodzi, to jedynie pod tym warunkiem)

    Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi

    Krzysztof Araszkiewicz
    Your mouse has moved. Windows needs to be
    restarted for the changes to take effect.