  • 1. Data: 2004-06-29 16:33:15
    Temat: Dane przelewu Lukas
    Od: "Mysza" <m...@i...pl>

    W historii przelewów w e-bank Lukas mam tylko kwotę i tytuł wpłaty, nie mam
    natomiast po "modernizacji" danych nadawcy/odbiorcy przelewu - czy ktoś ma
    podobnie????
    Mysza

  • 2. Data: 2004-06-29 16:39:22
    Temat: Re: Dane przelewu Lukas
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    wto, 29 cze 2004 o 10:33 GMT Mysza napisał(a):

> [...]
    > natomiast po "modernizacji" danych nadawcy/odbiorcy przelewu - czy ktoś ma

    Owszem u mnie też tak jest, pewnie faktycznie mieli włam lub pad i nie
    wszystkie dane prawidłowo odtworzyli.
    Bo funkcjonalnośc po modernizacji to się raczej nie zmieniła.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    T-Shirty tylko dla pijących : http://alchemy.com.pl/DlaPijacych/
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Ponad 100 oryginalnych wzorów!

  • 3. Data: 2004-06-29 18:13:46
    Od: "P" <s...@S...pl>

    natomiast "aktualizacja konta" trwa wiecznie....:)

  • 4. Data: 2004-06-29 19:18:00
    Od: "Lesio" <l...@n...pl>

    Użytkownik "Mysza" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > natomiast po "modernizacji" danych nadawcy/odbiorcy przelewu - czy ktoś ma

    Po wejściu na datę przelewu widoczne są wszystkie dane.

    --

    Leszek
    e-mail: p...@l...pl

  • 5. Data: 2004-06-29 20:27:45
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    ale wszystkim chodzi o dane w historii rachunku, tak jak np. w mbanku,
    klikasz na tytuł operacji i otwiera się stronka ze szczegółami ;)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 6. Data: 2004-06-29 21:45:36
    Od: "Andrzej Bielecki" <d...@h...com>

> [...]
    mam
    > natomiast po "modernizacji" danych nadawcy/odbiorcy przelewu - czy ktoś ma
    a u mnie to nic nie ma - no z wyjątkiem aktualnego stanu konta :)
    ale nowych przelewów nie widać w historii

    Drzejb