  • 1. Data: 2011-10-19 19:22:22
    Temat: Darmowa KK na zawsze - promocja w DB
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Jezeli ktos nie wydaje KK tyle by miec ja za darmo to moze go
    zainteresuje promocja w DB. Karta za darmo przy przeniesieniu. Trzeba
    wykonac po aktywacji co najmniej jedna transakcje w okresie 30 dni.
    Innych haczykow nie widze. Darmowa moze byc zwykla karta lub Premium Club.
    https://www.kartadb.pl/index-main.html

    Jakies zastrzezenia? Zastanawiam sie czy nie wziac sobie jako darmowy
    backup.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-10-19 19:37:55
    Temat: Re: Darmowa KK na zawsze - promocja w DB
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > https://www.kartadb.pl/index-main.html
    >
    > Jakies zastrzezenia? Zastanawiam sie czy nie wziac sobie jako darmowy

    No nie wiem.

    Już na starcie widzę, że jakiś pseudodoradca ma mi "pomagać" w tej prostej
    operacji. Czyli zapewne to on "oceni moje potrzeby" i "zaproponuje ofertę
    najlepiej dopasowaną do moich potrzeb". A ja takich operacji przeprowadzałem
    już dziesiątki i nie potrzebuję pomocy. A tu się nie da bez pomocy. No to
    ktoś musi to pierwszy na grupie przetestować i to nie będę ja.

  • 3. Data: 2011-10-19 21:22:25
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    ale przeniesienie to formalność u nich czy normalnie badają zdolność kredytową
    itd.

    Mój brat wnioskował u nich swego czasu o kartę premium - napocił się z pół
    godziny z konsultantem a na końcu wyszła odmowa

    pyta dlaczego?

    - w DBanku warunkiem uzyskania KK są zarobki 2000 zł netto/m-c - on wtedy tyle
    nie zarabiał

    nie wiem jakie wy macie z nimi doświadczenia