  • 1. Data: 2010-04-23 18:03:29
    Temat: Darmowe bankomaty - kto funduje? ;)
    Od: "Piotr" <q...@W...gazeta.pl>

    Mam takie pytanie, jakie koszty ponosi bank a jakie właściciel bankomatu,
    podczas wypłaty kartą debetową z obcego bankomatu? Mam kartę z
    bezprowizyjnymi wypłatami z wszystkich bankomatów, i korzystam z tego na
    maksa, często wypłacając drobniaki po kilkadziesiąt złotych. Jestem ciekawy
    kto mi to tak naprawdę funduje, bank w którym mam kartę czy te wszystkie
    banki spółdzielcze z których to bankomatów gotówkę wybieram?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-23 18:14:09
    Temat: Re: Darmowe bankomaty - kto funduje? ;)
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-23 20:03, Piotr wrote:
> [...]
    > kto mi to tak naprawdę funduje, bank w którym mam kartę czy te wszystkie
    > banki spółdzielcze z których to bankomatów gotówkę wybieram?

    BS zarabia, placi twoj bank.
    Kazda wyplata to od 1,2zł wzwyz.

    --
    darnok