  • 1. Data: 2010-04-23 09:29:41
    Temat: (info) Polbank i konta MO - max 6
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Przechodząc wstąpiłem i dowiedziałem się, że można mieć maksymalnie 6
    konto mocno oszczędzających. Trzy pierwsze można mieć na takich zasadach
    jak do tej pory, ale żeby założyć 3 kolejne trzeba przejść na wyciągi
    elektroniczne, co w sumie nie dziwi.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-05-04 22:17:45
    Temat: Re: (info) Polbank i konta MO - max 6
    Od: MaciekZ <m...@g...com>

    Czy ktoś może opisać jak wygląda taka procedura? Widzę na stronie
    internetowej możliwość wyboru wyciągów elektronicznych ale nigdzie ani słowa
    o dodatkowych kontach.

    A może ta promocja jest tylko przy zmianie sposobu otrzymywania wyciągów w
    placówce?

    Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam,
    MaciekZ

  • 3. Data: 2010-05-05 05:25:07
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    MaciekZ pisze:
> [...]
    > o dodatkowych kontach.
    >
    > A może ta promocja jest tylko przy zmianie sposobu otrzymywania wyciągów w
    i tak będziesz musiał się udać do placówki, gdyż konta mocno
    oszczędzające można otworzyć tylko w placówce. Po wypełnieniu dyspozycji
    wyboru wyciągów elektronicznych można otworzyć do 6 KMO.

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/