  • 1. Data: 2011-08-03 16:03:02
    Temat: Darmowe konto młodzieżowe z bezpłatną kartą
    Od: "Komp" <p...@o...pl>

    Chciałabym założyć mojemu dziecku (powyżej 13 lat) konto z kartą debetową.
    Czy po wprowadzeniu opłaty za kartę w mbanku, znajdę jeszcze ofertę darmowego
    konta z bezpłatną kartą?

    Wiem, że są oferty kilku banków (Inteligo, ING, BZWBK), ale wszystkie
    pobierają opłatę, jeżeli dziecko nie wykona kilku transakcji w miesiącu. Czy
    znacie bank, który nie weryfikuje tych transakcji?

    Komp

  • 2. Data: 2011-08-03 16:28:48
    Temat: Re: Darmowe konto młodzieżowe z bezpłatną kartą
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-08-03 18:03, Komp pisze:

    > Chciałabym założyć mojemu dziecku (powyżej 13 lat) konto z kartą debetową.
    > Czy po wprowadzeniu opłaty za kartę w mbanku, znajdę jeszcze ofertę darmowego
    > konta z bezpłatną kartą?

    Opłata za kartę w mBanku nie dotyczy małoletnich, więc Izzykonto z
    kartą będzie za darmo (dla małoletniego).

  • 3. Data: 2011-08-03 17:00:01
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    W dniu 2011-08-03 18:28, Bogdan B. pisze:

    > Opłata za kartę w mBanku nie dotyczy małoletnich, więc Izzykonto z
    > kartą będzie za darmo (dla małoletniego).

    Alternatywą może być też Meritum, gdzie za opłatę 2zł (lub 1zł gdy
    dokonamy transakcji na 100zł) są wszystkie bankomaty za darmo. No i 1%
    oprocentowania, więcej o 0,3 niż na Izzy.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2011-08-03 18:03:03
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > dokonamy transakcji na 100zł) są wszystkie bankomaty za darmo. No i 1%

    Bankomaty kosztują 1zł

    Darek

  • 5. Data: 2011-08-03 18:15:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Bogdan B. <g...@r...pl> wrote on 2011-08-03_18:28

    > Opłata za kartę w mBanku nie dotyczy małoletnich, więc
    > Izzykonto z kartą będzie za darmo (dla małoletniego).

    Taaaak? A na koncie izzy mojej córki pojawił się standardowy
    komunikat o opłacie...

    witrak()

  • 6. Data: 2011-08-03 18:18:32
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    W dniu 2011-08-03 20:03, Darek pisze:

    > Bankomaty kosztują 1zł
    >
    > Darek

    Faktycznie, nie załapałem za pierwszym razem prezentacji oferty na ich
    stronie. Czyli wychodzi 1zł za kartę (bez zapłaty 100zł) plus wszystkie
    bankomaty po złotówce - to jednak nie za ciekawie...

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 7. Data: 2011-08-03 23:52:53
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-08-03 20:15, witrak() pisze:

    > Taaaak? A na koncie izzy mojej córki pojawił się standardowy
    > komunikat o opłacie...

    A opłata się pojawiła? Bo ja pisałem o opłacie, nie komunikacie.
    Pewnie jak piszesz - standardowy jest. Czyli wysyłany jak leci
    bez namysłu.

  • 8. Data: 2011-08-04 08:02:04
    Od: z...@b...pl

    W BZ WBK mamy dla osób młodych Konto<30 z kartą Visa Electron<30. Nie pobieramy
    opłat za prowadzenie konta, za przelewy internetowe i zlecenia stałe, wypłaty z
    bankomatów BZ WBK oraz za korzystanie z karty (warunkiem jest minimum 1
    transakcja miesięcznie w sklepie lub w internecie rozliczona przez Bank ).
    Oferujemy całodobowy dostęp do konta przez internet, telefon lub SMS. Dodamy, że
    karta ma funkcjonalność płatności zbliżeniowych, co ułatwia płacenie za zakupy
    o wartości do 50 złotych (nie trzeba podawać PIN-u).

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK
    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

  • 9. Data: 2011-08-04 09:17:37
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Bogdan B. <g...@r...pl> wrote on 2011-08-04_1:52

    > A opłata się pojawiła? Bo ja pisałem o opłacie, nie
    > komunikacie. Pewnie jak piszesz - standardowy jest. Czyli
    > wysyłany jak leci bez namysłu.

    Konto nie doczekało :-)

    witrak()

  • 10. Data: 2011-08-04 09:20:46
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    z...@b...pl wrote on 2011-08-04_10:02
> [...]
    > transakcja miesięcznie w sklepie lub w internecie rozliczona
    > przez Bank ). Oferujemy całodobowy dostęp do konta przez

    Dostęp - OK, ale czy można coś *zrobić* ?

    > Dodamy, że karta ma funkcjonalność
    > płatności zbliżeniowych, co ułatwia płacenie za zakupy o
    > wartości do 50 złotych (nie trzeba podawać PIN-u).

    Tą metodą mógłbym napisać tomisko wielkości książki telefonicznej
    o tym czego nie robię :-)

    Napiszcie za co pobieracie - jesteście na grupie więc wiecie jakie
    są tu standardy...

    witrak()