  • 1. Data: 2011-06-07 19:29:46
    Temat: Darmowe konto oszczednosciowe i dobra lokata?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Panowie i Panie od lat korzystam z uslug mBanku, jeszcze jak byłem
    studentem a nawet uczniem, cenie sobie ten bank, ale to co oferuja dla
    moich oszczednosci troche mnie irytuje. Co jakis czas siadam do kompa
    i probuje wybrac jakies ciekawe konto z dobra oferta lokat
    jednodniowych poki jeszcze sa "legalne". Problem w tym, ze wszedzie
    odsylaja do regulaminow i wszedzie jest od groma gwiazdek.

    Czy mozecie sie podzielic jak z praktyki wyglada sytuacja w innych
    bankach i czy sa relanie darmowe konta, nie konczace sie po 2 czy 12
    miesiacach z sensownymi lokatami... Cos polecacie?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2011-06-07 19:30:55
    Temat: Re: Darmowe konto oszczednosciowe i dobra lokata?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 21:29:46 +0200, Przemyslaw Kempinski
    <k...@p...fm> napisał(a):

    >Witam,

    aaa i do Kroovki, EkoE.... już mam w portfelu i wiecej mi nie potrzeba
    ;-)

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 3. Data: 2011-06-07 20:02:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czy mozecie sie podzielic jak z praktyki wyglada sytuacja w innych
    > bankach i czy sa relanie darmowe konta, nie konczace sie po 2 czy 12
    > miesiacach z sensownymi lokatami... Cos polecacie?

    Bezpłatna konkurencja mBanku to http://getinonline.pl - czy bezpłatność
    skończy się po 2 czy 12 miesiącach pytaj wróżki.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2011-06-08 07:17:52
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 07-06-2011 22:02, marfi pisze:
> [...]
    >>

    > Bezpłatna konkurencja mBanku to http://getinonline.pl - czy bezpłatność
    > skończy się po 2 czy 12 miesiącach pytaj wróżki.

    Przeprowadzić zmiany w podatkach dochodowych można z określonym
    wyprzedzeniem więc w tym roku jeszcze raczej nie.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 5. Data: 2011-06-08 07:52:57
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 21:29, Przemyslaw Kempinski pisze:
> [...]
    > bankach i czy sa relanie darmowe konta, nie konczace sie po 2 czy 12
    > miesiacach z sensownymi lokatami... Cos polecacie?

    Mam polbank od 1 roku poki co za free 4,75% dzienna kapitalizacja 1
    wyplata w miesiacu z rachunku bezplatna, pozniej 10 zl - chyba jedyny
    haczyk ...

    gregor

  • 6. Data: 2011-06-08 08:24:19
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    Rozszerze pytanie:

    Tez prawie od poczatku jestem klientem mBanku, jednak wydaje mi sie, ze juz
    dosc znacznie zaczynaja odstawac od konkurencji. Raczej kiepski rachunek
    maklerski, kiepskie lokaty, kiepski ror. Jedyne co mnie jeszcze tam trzyma,
    to fakt, ze wszystko mam w jednym miejscu (rachunek maklerski, ror, lokaty,
    FI, ubezpieczenia) i nic mnie to nie kosztuje.

    Mam do Was pytanie - widzicie jakas alternatywe dla mBanku? Czyli szeroka
    oferte uslug, na przyzwoitym poziomie, bez duzych oplat? Znalazlem pare
    ofert (np. BGZ, czy Millenium), gdzie daja kase za wplywy na konto, czy
    platnosci karta, ale znowu licza slono za rachumek maklerski. Jest gdzies
    inaczej, tzn. lepiej?

  • 7. Data: 2011-06-08 08:33:00
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    A ty za darmo pracujesz? Nie dziubną cię na opłatach to dziubną na czymś
    innym, Akurat w Millenium mam Dobre Konto które mnie nic nie kosztuje
    pod warunkiem jednego przelewu przychodzącego na min 1000,00,
    A rachunek maklerski mam za 15 zł na kwartał, no chyba mnie stać :)

  • 8. Data: 2011-06-09 05:51:18
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >warunkiem jednego przelewu przychodzącego na min 1000,00,
    > A rachunek maklerski mam za 15 zł na kwartał, no chyba mnie stać :)

    w mBanku rachunek maklerski jest za darmo.