    From: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Darmowe konto oszczednosciowe i dobra lokata?
    Date: Wed, 8 Jun 2011 08:24:19 +0000 (UTC)

    Rozszerze pytanie:

    Tez prawie od poczatku jestem klientem mBanku, jednak wydaje mi sie, ze juz
    dosc znacznie zaczynaja odstawac od konkurencji. Raczej kiepski rachunek
    maklerski, kiepskie lokaty, kiepski ror. Jedyne co mnie jeszcze tam trzyma,
    to fakt, ze wszystko mam w jednym miejscu (rachunek maklerski, ror, lokaty,
    FI, ubezpieczenia) i nic mnie to nie kosztuje.

    Mam do Was pytanie - widzicie jakas alternatywe dla mBanku? Czyli szeroka
    oferte uslug, na przyzwoitym poziomie, bez duzych oplat? Znalazlem pare
    ofert (np. BGZ, czy Millenium), gdzie daja kase za wplywy na konto, czy
    platnosci karta, ale znowu licza slono za rachumek maklerski. Jest gdzies
    inaczej, tzn. lepiej?