  • 1. Data: 2008-12-15 20:15:14
    Temat: Darmowy odpowiednik eKarty USD
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Czy na naszym rynku istnieje darmowy odpowiednik eKarty rozliczanej w USD?
    Nie potrzebuję karty kredytowej. Poszukuję karty a'la prepaid bądź też
    debetówka do RORu, która jest rozliczana w USD.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2008-12-15 21:14:09
    Temat: Re: Darmowy odpowiednik eKarty USD
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Nie potrzebuję karty kredytowej. Poszukuję karty a'la prepaid bądź też
    > debetówka do RORu, która jest rozliczana w USD.

    Multi oferuje netKartę, masz do wyboru rozliczanie w EUR lub USD

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-12-15 21:16:34
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "RobertS" news:gi6hba$26hg$1@opal.icpnet.pl

    > Multi oferuje netKartę, masz do wyboru rozliczanie w EUR lub USD

    Pytałem się o darmowy odpowiednik mBankowej eKarty. Netkarta w Multi
    kosztuje, a jej koszt jest taki sam jak ekarty; niestety :)

  • 4. Data: 2008-12-15 21:29:59
    Od: k...@o...pl

    On 15 Gru, 21:15, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
    > Poszukuję karty a'la prepaid bądź też
    > debetówka do RORu, która jest rozliczana w USD.
    Jeśli może być darmowa tylko w pierwszym roku, do konta prowadzonego w
    USD, konto bezpłatne, to np. BZWBK ma coś podobnego.

  • 5. Data: 2008-12-15 22:30:40
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <k...@o...pl>
    .googlegroups.com

    > Jeśli może być darmowa tylko w pierwszym roku, do konta prowadzonego w
    > USD, konto bezpłatne, to np. BZWBK ma coś podobnego.

    A czy na to konto mogę dokonać wpłaty w PLN?

  • 6. Data: 2008-12-16 07:52:06
    Od: k...@o...pl

    On 15 Gru, 23:30, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:

    > A czy na to konto mogę dokonać wpłaty w PLN?

    TAK/NIE - wpłata będzie przeliczona na USD po kursie banku, więc
    pewnie nie jest to czego oczekujesz:)