  • 1. Data: 2008-12-15 21:31:51
    Temat: BZWBK chce zabić konto oszczędnościowe?
    Od: k...@o...pl

    Od 1 marca tylko jedna wypłata w miesiącu bezpłatna.

  • 2. Data: 2008-12-15 21:42:07
    Temat: Re: BZWBK chce zabić konto oszczędnościowe?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@o...pl writes:

    > Od 1 marca tylko jedna wypłata w miesiącu bezpłatna.

    Eee, a jak było do tej pory?
    KJ

  • 3. Data: 2008-12-15 21:52:21
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Eee, a jak było do tej pory?

    jeden przelew był free przez net. a wypłaty w kasie ile chciałeś. tak
    dla odmiany, inaczej niż wszyscy :)

    PG

  • 4. Data: 2008-12-15 21:53:08
    Od: k...@p...onet.pl

    > Eee, a jak było do tej pory?
    Na razie można wypłacać gotówkę w oddziale ile się chce razy bez opłat, tak samo
    jak z każdego innego konta.

  • 5. Data: 2008-12-15 23:57:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 13:31:51 -0800, kl1 napisał(a):

    > Od 1 marca tylko jedna wypłata w miesiącu bezpłatna.

    No ja kk się pozbyłem a ostatnio i tego nieszczęsnego konta. Mam
    nadzieję, że już więcej nie będę miał zaszczytu dostąpić tej wątpliwej
    przyjemności współpracy z BZWBK.

    Xenocide