  • 1. Data: 2003-07-02 11:18:18
    Temat: Data zakończenia cyklu rozliczeniowego dla KK
    Od: "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl>

    Witam

    Jak najlepiej ustawić datę zakończenia cyklu rozliczeniowego dla KK ?
    Przy założeniu, że wpływy są stałe, pokrywające w 100% wzięty kredyt na
    karcie, przychodzą ostatniego dnia miesiąca.
    Wyszło mi, że najlepiej to koło 20 (bo potem jeszcze dają 2 tygodnie na
    spłatę)

    A może jeszcze coś pominąłem ?

    Krasnal, GG#1103

  • 2. Data: 2003-07-02 12:09:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:bduf1s$m6j$1@flis.man.torun.pl...
    > Wyszło mi, że najlepiej to koło 20 (bo potem jeszcze dają 2 tygodnie na
    > spłatę)

    ustaw na 11 dzień miesiąca

    będziesz miał spłatę mniej więcej pomiędzy 1-5 dniem miesiąca

    przykład

    cykl zamyka się 11 czerwca
    masz 21 dni na spłatę (przy 51 dniowym gp)
    czyli płacisz 3 lipca

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-02 12:25:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > przykład
    >
    > cykl zamyka się 11 czerwca
    > masz 21 dni na spłatę (przy 51 dniowym gp)

    Taaa, i się okażę, że pensja wyjdzie dopiero pierwszego dnia następnego
    miesiąca, a pierwsze dwa dni, to sobota i niedziela, czyli trzeciego,
    dojdzie do ciebie więc czwartego i jesteś w plecy o odsetki.
    Albo zapomnisz, albo wyjedziesz, albo cokolwiek

    Nie lepiej dać sobie pare dni luzu?
    Ja mam na 17. i obciążenia są w okolicach 8-10 i sobie chwalę.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-07-02 12:39:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie lepiej dać sobie pare dni luzu?
    > Ja mam na 17. i obciążenia są w okolicach 8-10 i sobie chwalę.

    nie koniecznie :)
    jeśli masz kartę w mBanku to zamów sobie kredyt odnawialny
    wówczas w takich przypadkach spłata karty idzie na konto kredytu
    odnawialnego

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-07-02 14:08:53
    Od: "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl>

> [...]
    > jeśli masz kartę w mBanku to zamów sobie kredyt odnawialny
    > wówczas w takich przypadkach spłata karty idzie na konto kredytu

    Mam kredyt odnawialny w mBanku wiec i tak nie będzie problemu z terminową
    spłatą zadłużenia na KK.
    Pytanie zostało zadane w celach poznawczych :)
    Chciałem sprawdzić, czy moje rozumowanie dotyczące KK jest poprawne i czy o
    czymś nie zapomniałem (to będzie moja pierwsza karta kredytowa).
    Dziękuje za informacje.

    Krasnal