  • 1. Data: 2003-07-02 10:49:18
    Temat: Nowa KK w Pekao SA (zdjecie :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    REGATY ZAMIAST POŻYCZKI W RACHUNKU
    Od połowy lipca br. Bank Pekao SA zaproponuje swoim klientom, nie
    posiadającym innych kart kredytowych lub obciążeniowych, zamianę
    pożyczki do 3 tys. zł w Eurokoncie na elektroniczną międzynarodową
    kartę kredytową Visa Regata.

    Caly komunikat + zdjecie nowej karty:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2793

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-02 10:58:01
    Temat: Re: Nowa KK w Pekao SA (zdjecie :)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Caly komunikat + zdjecie nowej karty:
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2793

    ROTFL ! 60 zł za VE z GP 45 dni? Czy oni frajerów szukają?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-02 11:06:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ROTFL ! 60 zł za VE z GP 45 dni? Czy oni frajerów szukają?

    ROTFL2! :)
    a czy konto płatne 11 zł i kredyt odnawialny 19% to nie naciąganie frajerów
    :)
    a klientów mają
    jaki z tego wniosek ?:)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-02 11:08:41
    Od: s...@p...onet.pl

    zamianę
    > pożyczki do 3 tys. zł w Eurokoncie na elektroniczną międzynarodową
    > kartę kredytową Visa Regata.

    Znaczy się co - dadzą mi limit na kartę 3 tys. i zmniejszą pożyczkę w koncie o
    3 tys. obciążając jednocześnie kartę na cały przyznany limit?
    No bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić zamiany pożyczki bez jej spłaty?

  • 5. Data: 2003-07-02 11:49:18
    Od: s...@p...onet.pl

    > a czy konto płatne 11 zł i kredyt odnawialny 19% to nie naciąganie frajerów
    > :)

    A nie czasem odpowiednio 11,50 zł i 19,25%?
    No i teraz ta karta VE za 60 zł - rotfl do kwadratu.
    A ja jestem ich klientem (bo muszę). Szkoda słów.

  • 6. Data: 2003-07-02 12:07:31
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > 3 tys. obciążając jednocześnie kartę na cały przyznany limit?
    > No bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić zamiany pożyczki bez jej spłaty?

    może nie koniecznie :)

    po prostu klient dostanie limit 3tys na kartę

    no i pewnie duża część, korzystających z debetów zacznie wypłacać z
    bankomatów kasę - a tutaj kolejne prowizje

    część przyzwyczajona do tego, że pożyczki nie trzeba spłacać co miesiąc
    znowu zapłaci prowizje

    chyba czas kupować akcje PEKAO :) przez pewien czas będą mieli duże dopływy
    finansowe

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-07-02 12:34:07
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    plusz wrote:
> [...]
    >

    > ROTFL2! :)
    > a czy konto płatne 11 zł i kredyt odnawialny 19% to nie naciąganie frajerów

    Że niektórzy muszą?
    ;))))

    (Patrz post powyżej)

  • 8. Data: 2003-07-02 12:38:35
    Od: s...@p...onet.pl

    > może nie koniecznie :)
    >
    > po prostu klient dostanie limit 3tys na kartę

    w komunikacie wyraźnie jest mowa o zamianie a nie o przyznaniu