  • 11. Data: 2009-07-04 08:36:26
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "BK" napisał:

    > Papier jest platny jesli masz bankowosc internetowa. Bezplatnie
    > dostaniesz jesli zrezygnujesz z bankowosci internetowej.

    Dzięki za wyczerpujące info :)

    > Jakby nie patrzec to bank bez papieru ;-)

    Mam brzydkie skojarzenia-podejrzenia ;>

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 12. Data: 2009-07-04 08:39:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Czy nie wystarczy zwykły PDF?

    Ja świadomie rezygnowałem z papierowych wyciągów jak była taka
    możliwość. Kiedyś miałem ambitną misję zbierania tego ale jak mi się
    uzbierały dwa pudełka po butach to odpuściłem, bo i ta ciężko tam coś
    wtedy było odszukać. Aktualnie 5 letnią historię z Multibanku mam w 5
    różnych PDF (z podziałem na rok).

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-07-04 08:39:50
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Olgierd" napisał:

    > Tak, jest płatny.

    Dzięki.

    > BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć
    > drukarki. Ja ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego
    > żałuję.

    :) Mnie się udało nawet dziecko przekonać, że nie jest to artykuł
    pierwszej potrzeby ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 14. Data: 2009-07-04 08:44:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Dzięki.

    > :) Mnie się udało nawet dziecko przekonać, że nie jest to artykuł
    > pierwszej potrzeby ;)

    dla niego dobra grafa to podstawa ;)

  • 15. Data: 2009-07-04 08:50:51
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

    > Dziwi mnie po prostu potrzeba posiadania papierowych wyciągów.
    > Trzeba poświęcić czas na to by to jakoś skatalogować,

    Dla mnie włożenie kilku kartek w odpowiednie koszulki raz na miesiąc
    nie jest wielkim problemem. Do ewentualnego wyszukiwania służy mi plik
    csv, a do kk mam własnoręcznie zrobiony xls z transakcjami we
    wszystkich kolorach tęczy, coby mi sie przychód, cashback i rozchód
    oraz bieżący miesiąc z poprzednim nie myliły. Tak, to moja pierwsza kk
    ;)))

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 16. Data: 2009-07-04 08:58:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-04, Aicha <b...@t...ja> wrote:

    [...]

    > Dla mnie włożenie kilku kartek w odpowiednie koszulki raz na miesiąc
    > nie jest wielkim problemem.

    U mnie wyciąg z jednej karty i 5 stron potrafił zajmować...
    Kart 5, kont w szczytowym okresie też 5 i składaj co miesiąc
    te papiery...

> [...]
    > tęczy, coby mi sie przychód, cashback i rozchód oraz bieżący miesiąc
    > z poprzednim nie myliły. Tak, to moja pierwsza kk ;)))

    No to ale po co Ci wyciągi? Lubisz dostawać kartki z logo banku,
    czy co? :) Wyciągi elektroniczne mają tą cechę że łatwo się je
    przechowuje i łatwo odszukuje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2009-07-04 09:17:22
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

    > U mnie wyciąg z jednej karty i 5 stron potrafił zajmować...
    > Kart 5, kont w szczytowym okresie też 5 i składaj co miesiąc
    > te papiery...

    Jestem seryjną monogamistką - decyzja o otwarciu drugiego konta
    jednocześnie będzie wielkim przełomem w moim życiu ;)

    > No to ale po co Ci wyciągi? Lubisz dostawać kartki z logo
    > banku, czy co? :)

    Czasem trzeba się wymiarowi sprawiedliwości okazać dowodami na
    nierzetelność dłużnika na przykład.

    > Wyciągi elektroniczne mają tą cechę że łatwo się je
    > przechowuje i łatwo odszukuje.

    Dla mnie pamięciożerność ma większe znaczenie niż ubytek miejsca w
    postaci 3-letniej historii o grubości centymetra :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 18. Data: 2009-07-04 09:53:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    BK pisze:

    > Papier jest platny jesli masz bankowosc internetowa. Bezplatnie
    > dostaniesz jesli zrezygnujesz z bankowosci internetowej.
    >
    > Jakby nie patrzec to bank bez papieru ;-)

    Źle cytujesz.

    Nie drukujesz w oddziale banku tylko na swojej drukarce w domu.
    Moja bankowość internetowa w IBG Banku nic nie kosztuje.

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-07-04 09:56:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > Tak, jest płatny.
    > BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
    > ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

    Ja kupiłam 15 lat temu Lexmark i nie żałuję....no, może tylko tego, że
    dzisiejsze drukarki dużo szybciej drukują.
    Póki co narazie nie zamierzam drukarki wymieniać.

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-07-04 09:59:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-07-04, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No dobra. Ja może zle się wyraziłem. Ja wyciągi drukuję jedynie na potrzeby
    > księgowości. Dziwi mnie po prostu potrzeba posiadania papierowych wyciągów.
    > Trzeba poświęcić czas na to by to jakoś skatalogować, zorganizować jakieś
    > miejsce na to, a wyszukiwanie informacji w tym to katorga.
    >
    > Czy nie wystarczy zwykły PDF?

    Tak, banki zapisują w PDF-ie.

    Wystarczy Foxit PDF Reader. Super programik.

    --
    animka