  • 41. Data: 2009-07-04 16:20:31
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Rozwieję je -- bank ma jakieś dokumenty, nie jest tak źle. ;)

    No niekoniecznie o dokumenty mi chodziło ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 42. Data: 2009-07-04 17:24:08
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > MK pisze:

    > A ja w Millennium przyniosłem wydrukowane i jakoś kartę dostałem (z 2-3
    > miesiące temu miało to miejsce).

    Moze wydrukowales na lepszej drukarce i wygladalo jakby bylo
    na 'papierze formowym' drukowane w banku:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 43. Data: 2009-07-04 17:34:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    MK pisze:

    > Toyota Bank - wyciag do KK - w ogole brak zapisu o pieczatce
    > Diners Club - wyciag do karty - w ogole brak zapisu o pieczatce
    > FortisBank - wyciag do KK - w ogole brak zapisu o pieczatce
    > FortisBank - wyciag do konta - w ogole brak zapisu o pieczatce
    >
    > Zeby wydruk PDF byl wiarygodny powinien zawierac co najmniej fingerprint.

    Nie chce mi się szukać teraz wydrukowanego wyciągu czy przelewu z ING
    Banku i przepisywać to co jest na dole napisane.
    Wszędzie honorują-jak oryginał.

    --
    animka

  • 44. Data: 2009-07-04 17:37:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    MK pisze:
    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > A kto mowi, ze nie da? Jesli da to oznacza, ze wydrukowany PDF jest berdziej
    > wiarygodny?

    Jak wydrukujesz wyciąg czy przelew to kogo to obchodzi jakim programem był
    wydrukowany? Na przelewie nie pisze jakim programem drukowałeś. Na ogół
    banki udostępniają dokumenty w PDF-ie i taki programik powinieneś mieć
    zainstalowany w komputerze. Ja mam PDF Foxit Reader.

    --
    animka

  • 45. Data: 2009-07-04 17:42:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    MK pisze:
    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    >>

    > Czyli zdobycie papieru firmowego jest tak samo latwe jak modyfikacja
    > wydruku?

    A po co Ci papier firmowy? Kupujesz ryzę papieru i na kartce drukujesz. Na
    wydrukowanym przelewie będziesz miał już stosowne napisy banku. Zresztą
    najpierw obejrzyj sobie pobrany przelew. Nie musisz go przecież drukować
    tylko możesz umieścić gdzieś na dysku. Masz bankowość internetową?

    --
    animka

  • 46. Data: 2009-07-04 17:45:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Aicha pisze:

    > Ha, osobno drukarkę, osobno skaner i osobno ksero? I osobny pokój na
    > to wszystko? To już wolę przebiedować bez czegokolwiek i kombajna
    > sobie zafundować za pierwszą wypłatę w przyszłej nowej pracy :P

    Jak Ci potrzebny skaner to też mozesz sobie kupić. Do obejrzenia i
    wydrukowania przelewu skaner nie jest potrzebny.
    Masz bankowość internetową, czy nie? Możesz ze strony internetowej banku
    wejść na swoje konto?

    --
    animka

  • 47. Data: 2009-07-04 17:46:06
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Jak Ci potrzebny skaner to też mozesz sobie kupić. Do obejrzenia i
    > wydrukowania przelewu skaner nie jest potrzebny.

    Tia, ja o niebie, Ty o chlebie...

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 48. Data: 2009-07-04 18:12:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Aicha pisze:

    > Tia, ja o niebie, Ty o chlebie...

    Aha, Ty chcesz wszystko w jednym. Ja mam oddzielnie skaner i drukarkę.
    Skaner "robi" też za ksero bo po prostu każdy skaner to robi.
    Jakbym miała teraz kupić drukarkę, to kupiłabym tą trzecią, bo mała. Ma
    też skaner.
    http://www.skapiec.pl/site/cat/6/filtr/_120_0_0_0_0_
    0_0_0_0_0

    --
    animka

  • 49. Data: 2009-07-04 18:16:22
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > Aha, Ty chcesz wszystko w jednym.

    Tak, darmowy e-bank, wyciągi, debetówkę, wszystkie bankomaty i
    placówki fizycznie dostępne. Ok, wiem, tak to tylko w Erze ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 50. Data: 2009-07-04 18:37:00
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ha, osobno drukarkę, osobno skaner i osobno ksero? I osobny pokój na
    > to wszystko? To już wolę przebiedować bez czegokolwiek i kombajna
    > sobie zafundować za pierwszą wypłatę w przyszłej nowej pracy :P

    PO co skaner?
    Najtańsze urządzenie wielofunkcyjne kosztuje 170zł.

    zyga