  • 31. Data: 2009-07-04 12:23:32
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Aicha" h2n4kg$j79$...@a...news.neostrada.pl

    > Mam brzydkie skojarzenia-podejrzenia ;>

    Rozwieję je -- bank ma jakieś dokumenty, nie jest tak źle. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2009-07-04 12:31:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@r...org

    > Tak, jest płatny.
    > BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
    > ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

    Ja mam dwie drukarki i dwa skanery. Jeden skaner i drukarkę atramentową oddałem,
    a laserowa zaśmieca mi szafkę. Skaner też zajmuje deficytowe miejsce. :)

    Ci, którym oddałem atramentówkę uznali mnie za głupca, bo to trochę trudna
    w obsłudze drukarka. (jedna z tych wcześniejszych, solidniejszych HP, z dużymi
    zbiornikami atramentu; pojemniki ładowało się z buteleczki poprzez specjalny
    aplikator) Ale w minionych latach nie podobało się ,,ludziom'', iż tak dużo
    drukuję na tej drukarce, a drukowałem rzeczywiście masowo, choć nie dla siebie. :)

    Masowe drukowanie stało się jedną z przyczyn zesłania mnie na wygnanie. :)
    (a drukowałem niemal wyłącznie tym ,,ludziom'', którym się to masowe
    drukowanie tak mocno nie spodobało; drukowałem niemal wszystko na zlecenie
    tychże ludzi -- na dwie ryzy wydrukowanego dwustronnie papieru, drukowałem
    sobie może jedną stronę)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2009-07-04 13:24:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    MK pisze:
> [...]
    > nieważności.
    > 4. Rada Ministrów określi, w drodze rozporządzenia, po zasięgnięciu opinii
    > Prezesa Narodowego Banku Polskiego, sposób tworzenia, utrwalania,
    > przekazywania, przechowywania i zabezpieczania, w tym przy zastosowaniu
    > podpisu elektronicznego, dokumentów, o których mowa w ust. 2, tak aby
    > zapewnić bezpieczeństwo obrotu oraz ochronę interesów banków i ich klientów.
    >
    > Czy aby na pewno dotyczy to wydrukow? Masz na nich podpis cyfrowy,
    > informacje o tym, ze nie zostal zmodyfikowany, itp?

    Zupełnie o czym innym piszesz. Chodziło o wydruki przelewów, wyciągi
    bankowe...

    --
    animka

  • 34. Data: 2009-07-04 14:32:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Zupełnie o czym innym piszesz. Chodziło o wydruki przelewów, wyciągi
    bankowe...

    No to na co sie tam powoluja?
    Ja na wyciagu z Multi mam

    "Niniejszy dokument sporządzono na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe
    (Dz. U. Nr 140 z 1997 roku, poz.939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga
    podpisu ani stempla."

    Toyota Bank - wyciag do KK - w ogole brak zapisu o pieczatce
    Diners Club - wyciag do karty - w ogole brak zapisu o pieczatce
    FortisBank - wyciag do KK - w ogole brak zapisu o pieczatce
    FortisBank - wyciag do konta - w ogole brak zapisu o pieczatce

    Zeby wydruk PDF byl wiarygodny powinien zawierac co najmniej fingerprint.

    MK

  • 35. Data: 2009-07-04 14:33:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > No super. A dokument wydrukowany w oddziale, z przybitą pieczątką
    > (koszt 15 zł) i nieczytelną parafką jest super wiarygodny i nie da
    > się czegoś takiego podrobić :D
    >
    > Get real.

    A kto mowi, ze nie da? Jesli da to oznacza, ze wydrukowany PDF jest berdziej
    wiarygodny?

    MK

  • 36. Data: 2009-07-04 14:45:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-04, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > A kto mowi, ze nie da? Jesli da to oznacza, ze wydrukowany PDF jest berdziej
    > wiarygodny?

    Ma taką samą wiarygodność po prostu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2009-07-04 14:53:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ma taką samą wiarygodność po prostu.

    Czyli zdobycie papieru firmowego jest tak samo latwe jak modyfikacja
    wydruku?

    MK

  • 38. Data: 2009-07-04 15:16:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-04, MK <m...@i...pl> wrote:
    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Czyli zdobycie papieru firmowego jest tak samo latwe jak modyfikacja
    > wydruku?

    Nie wiem co to jest ten 'papier firmowy', ale w Multibanku to były
    zwykłe kartki A4 na których miałem wydrukowaną listę operacji.
    Pod tym się następnie podpisała babka.

    Nie wiem co jest niezwykłego w tym papierze, ani jak to rozpoznać,
    ale widocznie bankowcy mają jakieś szkolenia w tym zakresie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2009-07-04 15:18:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > I będę wyciąg ręcznie przepisywać na tę ryzę?
    > Oczekuję odpowiedzi na proste pytanie, nie roztrząsania zawartości
    > mojego komputera i portfela.

    Najtańsza drukarka kosztuje 100zł.
    :>

    zyga

  • 40. Data: 2009-07-04 16:10:22
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał:

    > Najtańsza drukarka kosztuje 100zł.
    > :>

    Ha, osobno drukarkę, osobno skaner i osobno ksero? I osobny pokój na
    to wszystko? To już wolę przebiedować bez czegokolwiek i kombajna
    sobie zafundować za pierwszą wypłatę w przyszłej nowej pracy :P

    --
    Pozdrawiam - Aicha