  • 11. Data: 2023-09-16 12:24:16
    Temat: Re: Debet na karcie PKO BP
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-15 o 19:46, Animka pisze:
    > Zadzwoń na infolinię. Przez telefon doradca może zdezaktywować.
    > Ewentualnie wyłącz w ustawieniach na swoim koncie.

    W jakim świecie żyjesz?

    Z tymi oszustami takie rzeczy trzeba mieć na PAPIERZE

    Ostatnio w mille SAME włączyły mi się zgody marketingowe kiedy
    konsultantka sprawdzała moje dane.

    Kiedyś w kosmos poleciały polecenia zapłaty i byłem KURWA DŁUŻNIKIEM bo
    nie zapłaciłem faktury

    Do banku trzeba wchodzić jak Pawlak do Sądu. Z argumentami ;-)

  • 12. Data: 2023-09-16 15:48:29
    Temat: Re: Ożesz kurwa....
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 16 września 2023 o 12:15:59 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Panika na rynku. Wisienkobiorcy nabici w opłaty. Będzie kolejna afera
    >
    > A mówiłem że szkoda życia FRAJERZY ;-)

    Po co zwiększasz ślad węglowy wciąź przypominając,
    że jesteś idiotą?
    Nawet jeśli to wina covidu - nie zapomnieliśmy, że był.
    Idiotą i nędzarzem, który płaci bankom za usługi.

  • 13. Data: 2023-09-16 15:48:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 16 września 2023 o 11:00:15 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > Sama dezaktywacja nie jest problemem. Problemem mogą być potencjalne
    > koszty takiej operacji. Co do infolinii to już się wypowiedziałem w
    > odpowiedzi dla Olivera.

    A jakie są koszty utrzymywania?

  • 14. Data: 2023-09-16 15:50:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 16 września 2023 o 10:59:45 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > To do mnie, czy tak ogólnie? Na dodatek zupełnie nie znasz realiów
    > obowiązujących na infolinii PKO. Po przebrnięciu przez te wszystkie
    > informacje o rodo itd automatycznej sekretarki odzywa się na co najmniej
    > kilka minut, i czego nie można pominąć - sztuczna inteligencja, która z
    > reguły informuje cię że nie rozumie pytania i prosi o inne jego
    > sformułowanie. Kiedy przebrniesz i to to odzywa się wreszcie żywa osoba,
    > i tu po liście pytań typu rozmiar skarpetek wreszcie można zapytać,
    > jednak i tu potrzeba szczęścia aby nie był to ktoś kogo ukraiński akcent
> [...]

    Czy skarbonka to jedyny bank w PL
    że musisz go kochać miłością BDSM?

  • 15. Data: 2023-09-16 16:10:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 16.09.2023 o 11:00, Trybun pisze:

    > Sama dezaktywacja nie jest problemem. Problemem mogą być potencjalne
    > koszty takiej operacji. Co do infolinii to już się wypowiedziałem w
    > odpowiedzi dla Olivera.

    Gdybać sobie i pisać. Po co? Tracisz więcej czasu i ludzi tylko
    rozśmieszasz.

    --
    animka

  • 16. Data: 2023-09-16 18:45:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-16 o 12:19, _Master_ pisze:
    > O tym że klient banku musi się BAĆ bo nie zna daty ani godziny kiedy
    > zostanie od niego wyłudzona kasa.

    Regulaminy trzeba czytać i znać.
    Tak jak nieznajomość prawa szkodzi.

    > "Art. 286
    >
    > § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    > do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    > wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    > należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    > pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."
    >
    > Czy klient banku nie czuje się dokładnie tak jak poszkodowany z tego
    > paragrafu?

    Jeśli się czuje, to niech idzie do sądu.
    Nie wiem czy próg wszczęcia nie jest jakiś większy niż
    poniesione z powodu gapiostwa straty.

    > Jeszcze raz:
    >
    > "wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    > należytego pojmowania przedsiębranego działania,"

    Potrafisz udowodnić, że tak jest?
    Że taki jest zamiar?

  • 17. Data: 2023-09-17 13:53:44
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Czy skarbonka to jedyny bank w PL
    > że musisz go kochać miłością BDSM?

    Jedyny sensowny bank w okolicy. Zresztą nie tylko w okolicy bo infolinie
    innych banków wcale się nie wyróżnią na plus.

  • 18. Data: 2023-09-17 13:55:21
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > A jakie są koszty utrzymywania?

    Żadne, ujawniają się one dopiero jak się zacznie z tego korzystać. Ale
    nie polega na tym że dopiero po zrobieniu debetu na koncie, mimo tego że
    kasa jest na koncie to bank nalicza nalicza opłatę za przekroczenie
    limitu tej kasy. I właśnie mnie tym (zszedłem poniżej 1000złotowego
    limitu) tak mnie zdrzaźnili że planuję powiedzieć dość! Dość płacenia za
    długi mimo tego że o żadnych długach nie może być mowy.
    Sama oplata za przekroczenia limitu nie jest wysoka - 5zł, ale chodzi o
    zasadę płacenia czy nie placenta haraczu za coś co mi jest do niczego
    niepotrzebne.

  • 19. Data: 2023-09-17 13:55:57
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 16.09.2023 o 16:10, Animka pisze:

    > Gdybać sobie i pisać. Po co? Tracisz więcej czasu i ludzi tylko
    > rozśmieszasz.

    I bądź tu uprzejmy dla idiotów.., Potrafisz wyjaśnić co cię tak
    śmieszy.. pytanie retoryczne.

  • 20. Data: 2023-09-17 16:03:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 17 września 2023 o 13:53:49 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > Jedyny sensowny bank w okolicy. Zresztą nie tylko w okolicy bo infolinie
    > innych banków wcale się nie wyróżnią na plus.

    Hmm, potrzebujesz obsługi kasowej,
    że "okolica" jest tak ważna?

    I co z tymi "infoliniami", zakładasz konta
    przez infolinię?
    Ja moje:
    - santander - korzystanie zacząłem w oddziale,
    bo musiałem podpisać umowę KK, potem doszły
    konta z połkniętego śp. db - zakładane przez net (najciekawsze
    było zakładanie jednej z KK - przez telefon w autobusie,
    a potem stojąc pod oddziałem naprzeciw domu - zmarzłem
    przy tym - po czym wszedłem do oddziału podpisać umowę)
    - mille - moje z oddziału, żony z netu
    - mbąk - o dziwo z oddziału (rzut na taśmę)
    - citi - najpierw KK przez telefon + kurier, potem konto
    przez net (ale wspólne tylko oddział)
    - bnp - wszystko net (KK, konta ind. i wspólne)
    - inteligo - net
    - IKA - net
    - N26 - net
    - VW - oddział żeby było szybciej (i wygrać wyścig z Kamilem ;)

    Poleciłbym coś, ale nie wiem, czego potrzebujesz.