    From: "TiGeR" <q...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Debet w Lukas Bank
    Date: Sun, 30 Dec 2007 10:31:53 +0100

    Witam.

    Mam male pytanie.

    Kilka dni temu przyznano mi dopuszczalny debet na koncie
    w Lukas Bank w wysokosci 500 PLN - fachowo nazwy sie to
    chyba pozyczka w koncie czy kredyt odnawialny, ale jako usluga
    Lukas Banku ma to nazwe Lukas Debet.

    W standardowej umowie zawartej z bankiem mam zawarte normalne
    klauzule dotyczace naleznosci wzgledem banku jezeli chodzi
    o niedozwolone przekroczenie terminu splaty wynoszacego 30 dni
    i nic wiecej o innych oplatach z tytulu tej uslugi.

    Ku mojemu zdziwieniu za wszystkie dni, w jakich mialem
    wykorzystany debet naliczono mi ujemne odsetki wynoszace
    kilkadziesiat groszy. Poszukalem troche w internecie i doszukalem
    sie na jakis stronach, ze jest to prowizja pobierana przez bank
    okolo 20% w skali roku liczone od wykorzystanego limitu
    przyznanego debetu.

    Rozumiem, ze jest to sluszna oplata z tego tytulu, ze bank pozycza
    mi te pieniadze zamiast gdzies inwestowac, ale czy moze to robic
    skoro nie ma tego w umowie zawartej miedzy mna, a bankiem?

    Pozdrawiam.