  • 11. Data: 2023-10-23 13:35:47
    Temat: Re: Debilizmy żubra.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 22 października 2023 o 21:31:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale co to ma do rzeczy czy jest pisiorska?
    > Rozumiem że przyszedł "ktoś", poprosił o nazwę ulicy i (zakładając, że już
    > takiej nie było) to czemu mieli się nie zgodzić?[1]
    > A nie wykluczam, że za taką zmianę to jeszcze jakaś kasa miastu wpadła.

    Ciekawe swoją drogą czy ten budynek jest żubra czy tylko zapłacili, żeby miał taką
    nazwę.
    W końcu mają przecież mega kompleks przy Żwirki i Wigury, nie mówiąc o dawnej
    centrali na Grzybowskiej.
    Ale w sumie może Rada Warszawy poszła im na rękę wyczuwając, że bank przestanie
    zaraz być pisiorski, a stanie się po prostu państwowy :)

  • 12. Data: 2023-10-23 13:38:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W oddziale załatwiłem tylko konto dla siebie.
    Weryfikacja "filmikowa" nie przeszła - bo "już jestem lub byłem klientem".
    To kurtałka nie można tego sprawdzić przed nagrywaniem filmików?
    Zobaczymy, czy uda się z promocją.

    Kartę dla pełnomocnika może zamówić tylko właściciel i tylko osobiście w oddziale.
    Marne to pełnomocnictwo.
    Próbował ktoś z was w innym banku pełnomocnictwa z kartą?

    Domyślnego rachunku też pani nie dała rady zmienić - mówiła, że jak się ma swoje,
    to się da. Spróbuję, co też tam nowego się pojawiło w ST i apce.

  • 13. Data: 2023-10-23 15:17:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kurtałka, sądziłem że denności mlinek nic nie przebije.
    Żubr w pisiorskim wydaniu jednak postanowił wziąć na ambit
    i każe potrzymać sobie piwo.
    Chyba kolejne rozmowy będą nagrywał, bo jak wspominam to sam sobie nie wierzę...
    Nawet oddziały przebąkują o tej infolinii swoje ;>

    Aż dziw bierze, że w oddziałach (ale tych małych, które zapewne w celu
    wyrównania jakości obsługi żubr niestety systematycznie likwiduje) obsługa jest na
    poziomie.
    Hmm, w sumie to tak mi właśnie przyszedł pomysł na wytłumaczenie, czemu likwidują
    te małe oddziały - umowę mam wydrukowaną na laserówce, ale potwierdzenie wypłaty z
    kasy
    na igłówce - i to w stylu, jaki pamiętam jeszcze z 1998.
    Być może to właśnie te drukarki się co jakiś czas sypią, nowych kupić nie można,
    soft do obsługi kasy działa tylko z nimi - więc jak jakaś drukarka padnie, to trzeba
    zamknąć oddział
    (bo na pomysł oddziałów bez kas, wzorem aliora, nie wpadli).

  • 14. Data: 2023-10-23 15:47:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Oct 2023 09:50:26 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    widokowym na dachu.
    > Ale z tą ulicą to ciekawe jak załatwili.

    Jak sie da, to się zrobi?

    A jak wpadną na pomysł zmienic logo? :-)

    J.

  • 15. Data: 2023-10-23 15:52:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Oct 2023 21:21:49 +0200, Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > KJ
    >
    > [1] tak wiem, ze moja siła przebicia jest mniejsza niż takiego żubra.

    Decyduje chyba rada miasta.
    A tu przychodzi ktos z pisu ... :-)

    No dobra:
    a) polityka może tak daleko nie sięga, na czole nie musi miec napisane
    ze z pisu,
    b) to w koncu bank notowany na publicznej gieldzie, wielu ma
    udziałowcow,

    c) nie da sie zagrozic, ze sie przeniesie siedzibe np do Pcimia?
    A jakies wplywy podatkowe za tym nie idą ?

    d) kiedy ulicę nazwali? Moze dawno temu ...

    J.

  • 16. Data: 2023-10-23 16:13:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > takiej nie było) to czemu mieli się nie zgodzić?[1]
    > A nie wykluczam, że za taką zmianę to jeszcze jakaś kasa miastu wpadła.

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29927830,bank-p
    ekao-dostal-swoja-ulice-w-warszawie-ale-nie-bedzie-t
    o.html

    No i nie widze - dali cos, nie dali?

    A ten żubr to w zasadzie od kiedy? A, od 1996
    https://www.pekao.com.pl/o-banku/historia-logo.html

    Pomijajac reklamy, to w zasadzie nigdy mi sie zubrem nie kojarzyl.

    J.

  • 17. Data: 2023-10-27 14:15:45
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 23 paź 2023 o 15:47, J.F pisze:

    > Jak sie da, to się zrobi?

    > A jak wpadną na pomysł zmienic logo? :-)

    Teraz wiemy, dlaczego zmiana logo NBP tyle kosztowała? ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 18. Data: 2023-10-27 16:33:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Oct 2023 14:15:45 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Teraz wiemy, dlaczego zmiana logo NBP tyle kosztowała? ;)

    Ale NBP nie jest na ulicy NBP 1 :-)

    Mysle, ze na zmianie NBP zarobił ten, kto miał zarobic,
    ale tego sie chyba nie da udowodnić :-)

    Ale wezmy taki Velobank ... szybko sie przebrandowil, przeciez nie za
    darmo, a nie wiadomo, jak sie bedzie nazywal po sprzedazy ...
    czy predko sie nie sprzeda?

    J.

  • 19. Data: 2023-10-27 19:06:54
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 paź 2023 o 16:33, J.F pisze:

    > Ale NBP nie jest na ulicy NBP 1 :-)

    Ale ;) nie tylko za zmianę nazwy ulicy trzeba dać. ;)
    [teraz trzeba dać za świeże powietrze Obajtkowi i innym?...]

    > Mysle, ze na zmianie NBP zarobił ten, kto miał zarobic,

    Zapewne nie tylko Ty tak myślisz.
    Jak z pięćdziesięcioletnią stewardessą -- dostała gruby hajs
    za seks, bo klient uparł się na jej dziewictwo... ;)

    > ale tego sie chyba nie da udowodnić :-)

    Chyba ta sama zasada -- da się, jeśli się da komu trzeba. ;)

    > Ale wezmy taki Velobank ... szybko sie przebrandowil, przeciez
    > nie za darmo, a nie wiadomo, jak sie bedzie nazywal po sprzedazy ...
    > czy predko sie nie sprzeda?

    Wszystkim nam już wypłacić po 6 stówek?
    [nam po 6 a innym inaczej?...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 20. Data: 2023-10-27 19:51:47
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 20 paź 2023 o 16:09, Dawid Rutkowski pisze:

    > Do tego podstawia jako domyślne konto do przelewów konto
    > oszczędnościowe, a nie ROR, co kosztowało mnie 11zł - infolinka odsyła do
    wyjaśnienia do oddziału.

    Mimo mego okołoprzelewowego skupienia ;) -- mnie też czasem podstawi się
    oszczędnościowe konto zamiast rozrzutnego w Velo, ale na szczęście jeden
    zewnętrzny w miesiącu z oszczędnego idzie za free a do tej pory tylko po
    jednym w miesiącu tak poszło... Wewnętrznie można lać za darmo
    wieokrotnie...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s