  • 21. Data: 2023-10-27 20:28:42
    Temat: Re: Debilizmy żubra.
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 paź 2023 o 21:04, Dawid Rutkowski pisze:

    > "dokumentu dochodowego" - a we wniosku możliwy wybór karty bez dostarczania
    > takich dokumentów - niższy limit, ale za to natychmiast, bez weryfikacji.

    Dali od ręki bez takich dokumentów?

    > Ostatnio niezłą było przedłużanie profilu zaufanego - pochowali jak tylko mogli.

    Chyba przedłużał się przyokazyjnie.
    (albo odwrotnie -- przy okazji przedłużania coś było aktualizowane)

    Ciekawe, jak będzie z efakturami. :)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 22. Data: 2023-11-01 16:25:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 października 2023 o 20:28:45 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Dali od ręki bez takich dokumentów?

    Nie wiem, przecież chciałem z promocją.
    Możesz sobie sam przetestować.

    > Chyba przedłużał się przyokazyjnie.
    > (albo odwrotnie -- przy okazji przedłużania coś było aktualizowane)

    O, okazało się to jeszcze ciekawsze.
    Ogólnie od początku - przedłużali z automata, bo kowit.
    Kowit "się skończył" (choć wcale nie) i teraz sobie znów trzeba ręcznie przedłużać.
    Jako że mi się kończył jakoś niedługo, dostałem smsa.
    Więc sobie przedłużyłem.
    Przedłużyłem przy okazji i żonie, choć jej się kończył dopiero jakoś latem 2024 - i
    źle zrobiłem, nie należy - o tym za moment.
    Wczoraj potrzebowałem profilu zaufanego żeby spróbować elektronicznie zdobyć urzędowy
    świstek,
    jak zwykle logowanie przez santander - a tu zonk, "nie masz profilu zaufanego, jak
    chcesz to załóż"
    i z szoku nawet kliknąłem to "załóż", dobrze, że od prawdziwego założenia dzieliło
    jeszcze przynajmniej jedno kliknięcie.
    I zaczyna się gra komputerowa.
    Dla niechcących czytać solution

    spoiler space

    Próbuję logowania na login żony - to samo.
    Więc źle zrobiłem śpiesząc się (j,w. wspomniałem).

    No to próbujemy to i tam kliknąć jak w starej przygodówce - najpierw przypomnij
    login,
    potem przypomnij hasło - nawet zadziałało.
    I mamy dodatkowy dodatkowy bonus - już nie trzeba pośrednictwa banku w logowaniu się
    do profilu zaufanego.
    Prezes podobno ostro walczył, żeby to uzyskać - a tu proszę, prawie za darmo (prawie,
    bo wqurwienie na niedziałanie z lekka narosło).
    Mały minus to konieczność pamiętania tego loginu z numerem na końcu
    oraz kolejne hasło do zapamiętania - no i wpisywanie 8-cyfrowego smskodu zamiast
    6-cyfrowego.
    Ale kto wie, jak długo będzie tak pięknie - w profilu zaufanym nadal jako "dostawcę
    tożsamości" mam santander.

  • 23. Data: 2023-11-03 14:18:33
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lis 2023 o 16:25, Dawid Rutkowski pisze:

    > Więc sobie przedłużyłem.

    Do 02.05.2025 mam: matkę, ojca i siebie.

    > jako "dostawcę tożsamości" mam santander

    Wszystkie me były świadczone w ZUSie.
    Musiałem tam odtworzyć ze swej białkowej pamięci hasełko. :)
    (bo czegoś w domq nie dokończyłem) Hasełko po wielu miesiącach
    (może i ponad roku) przypomniałem bezproblemowo...

    Mam jedno konto m@ilowe, ale matka ma kilka, ojciec ma kilka,
    są hasła do banków, Diabła itd. -- a jednak jakoś ;) przypominam
    sobie na czas, choć niektóre domagają się liter wielkich i małych,
    cyfr i innych haszczy...

    https://youtu.be/EHPq9gLm9UI?t=6267

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'