  • Data: 2006-10-05 06:07:48
    Temat: Deutsche Bank czy Lukas Bank
    Od: Charles28 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.

    Chcialbym, aby pojawily sie w tym watku odpowiedzi uzytkownikow tych
    kont (PRO i DB Konto) pod wzgledem dostepu do Banku przez Internet.

    Interesuje mnie czy systemy w miare sa stabilne i czy sa przyjazne dla
    oka - intuicyjne?

    Jak jest w rzeczywistosci z tym tokenem z Lukasa - bateria ponoc siada
    po pol roku?

    W Lukasie intryguje mnie taki zapis:
    "Przez ostatnie trzy miesiące wpłaty na konto powinny być realizowane
    regularnie w każdym miesiącu.". Jak to ma sie do pierwszych 2 oplat za
    prowadzenie konta?

    Pozdrawiam i oczekuje na dalsze sugestie.
    Charles23