  • 1. Data: 2011-09-24 07:15:26
    Temat: Dieter na blog Białka....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Poczytajcie no panowie jak to Białek zbiera cięgi od Dietera .... :).

    Kiedy wtórny dołek?
    http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Kiedy-wtorny-d
    olek.html

    "[...] Dlaczego jak spada, to wszyscy, wlacznie z Panem szukaja juz dolka, a
    jak rosnie, to wszyscy oczekuja nastepnego dnia krachu? Skoro spada, to
    niech spada, po co przeszkadzac zwałce. Dlatego wlasnie ludzie nie zarabiaja
    kasy na gieldzie, bo szybko zamykaja zyskowne pozycje, a straty kisza do
    bolu. [...]"

    "[...] Panie Wojtku, prosze tego nie odebrac jako zlosliwosc z mojej strony,
    ale poprosze o ostateczna mape do Panskich map, bo juz sie w nich pogubilem.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-24 07:23:30
    Temat: Re: Dieter na blog Białka....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Aż się łezka w oku kręci.

    Najgorzej od 39-tego i co dalej?
    http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Najgorzej-od-3
    9-tego-i-co-dalej.html

    "[...] Niestety nie przekonasz mnie do teorii, ze zycie na kredyt jest czyms
    dobrym i rozwojowym. Wyznaje zasade, ze kupuje tylko tyle na ile mnie stac.
    [...]".

    Dieter - jeśli można zapytać idziesz w tym roku na wybory ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-09-24 08:03:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 24-09-2011 o 09:23:30 Endriu <nmp3 <interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > stac.
    > [...]".
    >
    > Dieter - je?li mo?na zapytaae idziesz w tym roku na wybory ?.

    Pragnę zauważyć, że scenariusz Bialka się realizuje,
    zaś Dieter jednak miał racje, wskazując na przechylenie się szali na
    korzyść dolara.
    ale całkowicie mylił się pisząc o mega-up do 23.09. Co nie znaczy, że nie
    będzie gorzej ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2011-09-24 08:24:01
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    9-tego-i-co-dalej.html

    > Pragnę zauważyć, że scenariusz Bialka się realizuje,

    zgadza się

    > zaś Dieter jednak miał racje, wskazując na przechylenie się szali na
    > korzyść dolara.

    jeszcze nie wiadomo bo jak na razie mamy kosmetyczny ruch w górę i nic
    więcej
    longterm sądzę z kresek że idą czasy poważnego osłabienia dolara, trend trwa
    kilkanaście lat i teza że akurat teraz zostanie przełamany jest zgadywanką i
    ślepym losowaniem

    http://imageshack.us/photo/my-images/836/usdpln.png/

  • 5. Data: 2011-09-24 08:51:36
    Od: "PM" <x...@w...pl>

> [...]
    >
    > "[...] Panie Wojtku, prosze tego nie odebrac jako zlosliwosc z mojej
    > strony, ale poprosze o ostateczna mape do Panskich map, bo juz sie w nich

    to mają być cięgi?
    niech Dieter najpierw prognozując przedstawia jakąś podbudowę (techniczną,
    historyczną, fundamentalną)
    a nie tylko "będzie tak i kropka"
    fakt klika razy trafił (czasem nawet genialnie), a parę razy nie, ale równie
    dobrze to nawet ja mogę poprognozować
    np: dolar już osiągnął lokalny szczyt i będzie spadał do 2zł.
    dobre?
    ;-)

  • 6. Data: 2011-09-24 13:28:04
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 24-09-2011 o 10:24:01 skippy <s...@t...moon> napisał(a):

> [...]
    > longterm sądzę z kresek że idą czasy poważnego osłabienia dolara, trend
    > trwa kilkanaście lat i teza że akurat teraz zostanie przełamany jest

    tez nie wykluczam jeszcze tej wersji, ale short term trafił,

    Z.

  • 7. Data: 2011-09-24 23:38:07
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    strony,
    > ale poprosze o ostateczna mape do Panskich map, bo juz sie w nich

    Witam ponownie. Cztery najczarniejsze lata III RP dobiegają końca. Nie
    udzielałem się na grupie, chociaż śledziłem w miarę możliwości wpisy
    kolegów.Nie było jakoś dużo do czytania, wpisów wartych odnotowania prawie
    wcale.
    Wszyscy oczekują dalszych spadków, W. Białek szuka drugiego dna, Dieter
    wyznacza go na grudzień, a ja na opak. Dno już było, w piątek.
    Dieter uparł się, by dołki i górki wyznaczć w czasie (już z nim dyskutowałem
    o tym i przekonywałem, że to bez sensu).
    Ośmielony trafną prognozą na rynku walutowym jakiś czas temu ( można poszukać
    w archwum) dam wam moją wizjęprzyszłości.
    Analizujemy Wig, a nie wig20 (bo wig 20 to tylko część rynku). Na 50% fibonie
    na wig20 mieliśmy odbicie, teraz fibon na wig20 padł. A WIG? Dokładnie na 50%
    Fibonie. Troszkę naruszony, ale to przecieżnie apteka. P. W. Białek pisze o
    13 sesyjnym cyklu ?! Coś takiego! Jeżeliby dopatrywać się jakiegoś cyklu, to
    raczej 11 i wielorotności.

    A teraz najważniejsze ( odnośnie cykli).W piątek była 4669 sesja. I tak

    4669/7=667
    4669/23=203
    4669/29=161

    161/7=23
    203/7=29
    667/23=29

    Pozdrowienia dla grupy

    kc

    Ps. Proszę nie traktowAĆ jako rekomendacji do zachowań.
    Ale,ale... interwencja BGK i NBP? No może parę Euro dla wzmocnienia efektu
    (propagandowego).

  • 8. Data: 2011-09-25 07:37:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ps. Proszę nie traktowAĆ jako rekomendacji do zachowań.
    > Ale,ale... interwencja BGK i NBP? No może parę Euro dla wzmocnienia efektu
    > (propagandowego).

    Też o tym trochę myślałem, i gdyby tak sięgnąć w przeszłość to to jedna z
    większych interwencji gdzie Donek wyprzedawał Euro wypadła w okolicach
    18.02.2011 cetralnie w dłoku.

    18.02.2009 Od kastracji do spekulacji !- Spekulantom nasze stanowcze TAK!
    http://www.youtube.com/watch?v=1RTSO0OCtSo

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-09-25 07:45:34
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > 18.02.2011 cetralnie w dłoku.
    >
    > 18.02.2009 Od kastracji do spekulacji !- Spekulantom nasze stanowcze TAK!

    Niemniej kolego kc nie martwi cię jeżeli chodzi o tą wizje to, że cena HG.F
    (jak mówią wyznacznik koniunktury w przemyśle) juz dawno przebiła sieprniowe
    minima ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-09-25 07:50:14
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 18.02.2011 cetralnie w dłoku.
    >
    > 18.02.2009 Od kastracji do spekulacji !- Spekulantom nasze stanowcze TAK!

    Jakbyś sie trochę starał wysilić, to może w końcu by dotarło do Ciebie że
    ani donek ani kaczorek nie zrobią żadnej poważnej interwencji, bo nie mają
    na to żadnych szans.
    Tak więc to wyłącznie medialne baki i straszaki na frajerów działające kilka
    minut albo godzin.