  • 31. Data: 2011-09-25 10:20:55
    Temat: Re: Dieter na blog Białka....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Żadna tajemnica i bardzo proste do narysowania. Mówię o 50% zniesieniu
    > ostatniej fali wzrostowej 2008-2011

    No tak...
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cb5813d890
    fbff9c.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2011-09-25 10:30:39
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > No tak...
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cb5813d890
    fbff9c.html

    Otóż to. A teraz zobacz wig20. Gdzie był poprzedni przystanek a gdzie się
    zamknął w piątek.

    Giełdą rządzi Fibonacci a nie Rostowski czy Belka.

    kc

  • 33. Data: 2011-09-25 18:31:09
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    fbff9c.html

    No nic, reasumując - niezaprzeczalnie trzeba odnotować - ciekawy fibon +
    dywergencja
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/362d8b9f3e
    f7e117.html

    + całkiem ciekawy S/R
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ca528ca7ce
    1d994f.html

    Jak to nazywają - prawie idealna "konfluencja" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2011-09-26 06:08:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ca528ca7ce
    1d994f.html

    > Jak to nazywają - prawie idealna "konfluencja" ?.

    Jest tylko jedna różnica. Wtedy Donek sprzedawał Euro na górce .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2011-09-26 07:21:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jest tylko jedna różnica. Wtedy Donek sprzedawał Euro na górce .....

    Bo może Donek teraz sprzedaje dolce na górce ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2011-09-26 08:40:14
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    Witam.

    W dniu 2011-09-24 09:15, Endriu pisze:
    > Poczytajcie no panowie jak to Białek zbiera cięgi od Dietera .... :).
    >
    > Kiedy wtórny dołek?
    > http://wojciechbialek.blox.pl/2011/09/Kiedy-wtorny-d
    olek.html

    Ja z kolei powiem, że opierając się na historycznych zachowaniach
    indeksu WIG20 można obliczyć, że lokalny dołek powinien zostać ustalony
    na poziomie 2016,69 pkt. Poziom ten został osiągnięty na krótko w
    piątek, 23 września. Ponieważ ten poziom został obliczony na podstawie
    dziennych zamknięć, więc spodziewam się ponownego, wolnego zejścia do
    tego poziomu i sesji z zamknięciem w tych okolicach. Po ustaleniu tego
    dołka powinna rozpocząć się wzrostowa korekta do poziomu 2400 - 2450
    punktów trwająca około 45 sesji, po zakończeniu której rynek wejdzie w
    zasadniczą fazę bessy.

    Czy tak będzie - zobaczymy. Uważam, że prawdopodobieństwo realizacji
    tego scenariusza jest wysokie.

    Oczywiście scenariusz przestanie obowiązywać, jeżeli w obecnym ruchu
    spadkowym zostanie przebity w dół poziom 2000 punktów.

    Pozdrawiam,
    Kazimierz