eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDisney i karty Millennium.Disney i karty Millennium.
  • X-Received: by 2002:a81:a8f:0:b0:349:f6d5:8db7 with SMTP id
    137-20020a810a8f000000b00349f6d58db7mr3333558ywk.46.1663856899199; Thu,
    22 Sep 2022 07:28:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:a8f:0:b0:349:f6d5:8db7 with SMTP id
    137-20020a810a8f000000b00349f6d58db7mr3333558ywk.46.1663856899199; Thu,
    22 Sep 2022 07:28:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.n
    ntp.ord.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!post
    news.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 22 Sep 2022 07:28:18 -0700 (PDT)
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com;
    posting-host=2a02:a31c:843d:3600:e040:437e:5e48:47be;
    posting-account=8dYq9AoAAAAsTCFnnLoTv4RS1tnJ2XQP
    NNTP-Posting-Host: 2a02:a31c:843d:3600:e040:437e:5e48:47be
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Disney i karty Millennium.
    From: "Taki Jeden (miroski)" <m...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 22 Sep 2022 14:28:20 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:664973
    [ ukryj nagłówki ]

    W poniedziałek chciałem kupić subskrypcję Disney+ i nie udało się opłacić żadną
    kartą. Próbowałem kart pre-paid, debetowej i w końcu kredytowej. Pojawiało się
    znajome okienko z informacjami o transakcji i przekierowaniu do autoryzacji przez
    bank. Następnie to już komunikat "witryna id.millenniumbank.pl odrzuciła żądanie
    połączenia" Myślałem, że to z powodu zmian w autoryzacji więc po pierwszej próbie
    zadzwoniłem do banku. W systemie nie było śladu moich działań a zmiana autoryzacji
    mnie nie dotyczy bo nie używam aplikacji, mam jak teraz dostawać sms autoryzacyjny.
    Dzisiaj miałem telefon z pomocy technicznej Millennium, że to jednak sprawa zmiany
    autoryzacji i lepiej żebym mial aplikację bo nie zawsze płatność kartą zadziała. Ktoś
    się orientuje co jest grane? Nie mam zamiaru instalować aplikacji. Dodam jeszcze, że
    opłaciłem subskrypcję kartą walutową Aliora (w zł. Disney też polski).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1