-
1. Data: 2022-09-22 16:28:18
Temat: Disney i karty Millennium.
Od: "Taki Jeden (miroski)" <m...@g...com>
W poniedziałek chciałem kupić subskrypcję Disney+ i nie udało się opłacić żadną
kartą. Próbowałem kart pre-paid, debetowej i w końcu kredytowej. Pojawiało się
znajome okienko z informacjami o transakcji i przekierowaniu do autoryzacji przez
bank. Następnie to już komunikat "witryna id.millenniumbank.pl odrzuciła żądanie
połączenia" Myślałem, że to z powodu zmian w autoryzacji więc po pierwszej próbie
zadzwoniłem do banku. W systemie nie było śladu moich działań a zmiana autoryzacji
mnie nie dotyczy bo nie używam aplikacji, mam jak teraz dostawać sms autoryzacyjny.
Dzisiaj miałem telefon z pomocy technicznej Millennium, że to jednak sprawa zmiany
autoryzacji i lepiej żebym mial aplikację bo nie zawsze płatność kartą zadziała. Ktoś
się orientuje co jest grane? Nie mam zamiaru instalować aplikacji. Dodam jeszcze, że
opłaciłem subskrypcję kartą walutową Aliora (w zł. Disney też polski).
-
2. Data: 2022-09-22 17:38:59
Temat: Re: Disney i karty Millennium.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
czwartek, 22 września 2022 o 16:28:21 UTC+2 Taki Jeden (miroski) napisał(a):
> W poniedziałek chciałem kupić subskrypcję Disney+ i nie udało się opłacić żadną
kartą. Próbowałem kart pre-paid, debetowej i w końcu kredytowej. Pojawiało się
znajome okienko z informacjami o transakcji i przekierowaniu do autoryzacji przez
bank. Następnie to już komunikat "witryna id.millenniumbank.pl odrzuciła żądanie
połączenia" Myślałem, że to z powodu zmian w autoryzacji więc po pierwszej próbie
zadzwoniłem do banku. W systemie nie było śladu moich działań a zmiana autoryzacji
mnie nie dotyczy bo nie używam aplikacji, mam jak teraz dostawać sms autoryzacyjny.
Dzisiaj miałem telefon z pomocy technicznej Millennium, że to jednak sprawa zmiany
autoryzacji i lepiej żebym mial aplikację bo nie zawsze płatność kartą zadziała. Ktoś
się orientuje co jest grane? Nie mam zamiaru instalować aplikacji. Dodam jeszcze, że
opłaciłem subskrypcję kartą walutową Aliora (w zł. Disney też polski).
Jak zaczynałeś pre-paidem to jest jakiś problem w tym, że w końcu poszło z aliora?
Po co się bujać z milkiem?
Tak samo jak z citkiem z ich "przepisywaniem linku z SMSa".
Jak nie chcą to płacę santanderem (ze zwrotami, polecam, promo trwa).
A citek niech utrzymuje rezerwy na mój nieużywany kredyt ;P