  • 11. Data: 2011-06-12 11:41:17
    Temat: Re: Dla Root'a kolejny fibon ....
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 11:57:06 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    5282d9.html

    > A tak ogólnie to mi się wydaje raczej, że w tym tygodniu GBP (względem np.
    > złotówki) mógłby się raczej umocnić niż osłabić ....

    Ja pilnie obserwuje krosy z CHF i JPY. IMHO kiedy te waluty zaczną tracić
    mocno, bedzie to oznaczalo, że rynek nie wierzy juz w QE3 a może nawet
    liczy ma podwyzki stop w USA. Ryzykanci powrócą a Euro i sreberko i znowu
    wejdzie w faze wzrostów. Rozstrzygniecie przyjdzie pod koniec czerwca.