  • 1. Data: 2011-06-01 17:39:36
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    rozwiązania.

    Nasz

    Poza

    co

    który

    > Ja myślę tak:

    > 1. Niemal wszystkie kraje, które dały się "skolonizować" przez USA
    wyszły

> [...]

    > poszły swoją drogą i mimo ogromnych postępów nadal są tam strefy ubóstwa i

    > nędzy.

    > Mały i nieznaczący kraj, który przez naturę został obdarowany jakimś tam

    > bogactwem naturalnym może sobie pozwolić na olanie sprawy i kupowanie tego

    > bogactwa?

    > Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś czegoś takiego nie wykorzystał. W imię

    > czego? W imię tego żeby Rosjanie sie nie poczuli urażeni? To jest ten

    > powód? Czy my jesteśmy w stanie wojny z Rosją? Sądzisz, że jak im Polska

    > odpadnie jako klient, to nie zbankrutują?
    Sorry, ale to nie dyskusja tylko czysta sofistyka. Nie da się dyskutować na
    granicy absurdu. Wszystko co piszesz mija się z prawdą, a ja nie mam ochoty
    prostować każdego niemal słowa.

  • 2. Data: 2011-06-01 18:05:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 19:39:36 +0200, a...@v...pl napisał(a):

    > Sorry, ale to nie dyskusja tylko czysta sofistyka. Nie da się dyskutować na
    > granicy absurdu. Wszystko co piszesz mija się z prawdą, a ja nie mam ochoty
    > prostować każdego niemal słowa.

    No bez jaj. Nawet ja nie mogę się ciągle mijać z prawdą ;)

  • 3. Data: 2011-06-02 12:45:08
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 01-06-2011 19:39, a...@v...pl pisze:
> [...]
    >
    > &gt; nędzy.
    >
    > &gt;
    >
    > &gt; Mały i nieznaczący kraj, który przez naturę został obdarowany jakimś tam
    >
    > &gt; bogactwem naturalnym może sobie pozwolić na olanie sprawy i kupowanie tego
    >
    > &gt; bogactwa?
    >
    > &gt; Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś czegoś takiego nie wykorzystał. W imię
    >
    > &gt; czego? W imię tego żeby Rosjanie sie nie poczuli urażeni? To jest ten
    >
    > &gt; powód? Czy my jesteśmy w stanie wojny z Rosją? Sądzisz, że jak im Polska
    >
    > &gt; odpadnie jako klient, to nie zbankrutują?

    Mógłbyś coś, z łaski swojej, zrobić coś z tymi &gt; &gt; &gt; &gt;?

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.