eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDla kogo Aquarius? [długawe]Dla kogo Aquarius? [długawe]
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dla kogo Aquarius? [długawe]
    Date: Wed, 11 Sep 2002 19:44:05 +0200
    Lines: 48
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.93
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1031766176 212.76.36.93 (11 Sep 2002 19:42:56 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:202692
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak już wiemy do grona banków oferujących 'obsługę dla VIPów' dołącza
    Multibank.

    No i właśnie. Na czym właściwie polega różnica pomiędzy kontem Ja a
    Aquariusem?
    Najważniejsze z nich
    1. niższe oprocentowanie multiplanów
    2. wyższa opłata miesięczna
    3. wyselekcjonowany personel w multilinii
    4. opiekunowie w oddziale
    5. klub Aquariusa

    Ad.1. Na dobrą sprawę to tylko piersza z tych pozycji to coś konkretnego
    (nawiasem mówiąc nie wiadomo jak trwałe będzie to zróżnicowanie).

    Ad. 3. Korzyści ze stworzenia grupy do obsługi klienów Aquariusa w
    multilinii niejasna. Bank zamierza zachować ten sam model obsługi - tj. nie
    przypisywać rachunków do konkrernych pracowników multilinii (wynika z mojej
    rozmowy z multilinią). Czyli nie będzie można liczyć na to, że konkterny
    pracownik będzie się czuł odpowiedzialny za załatwienie zgłaszanej
    telefonicznie sprawy (ten, kto kiedykolwiek reklamował coś w mLinii lub
    Multilinii zapewne wie co mam na myśli).

    Klienci Aquariusa nie mogą również liczyć na pocztę wewnętrzną - jakże
    wygodną do załatwiania spraw z bankiem - będącą czymś więcej niż ulotną
    rozmową a jednocześnie nie zmuszającą do wizyty na poczcie.

    Ad.4. Idea dedykowanego pesonelu w oddziale - to nic szczególnego -
    najprawdopodobniej różnica będzie głównie polegała na tym, że klient
    Aquariusa od razu zostanie zaproszony do kontynuowania rozmowy w oddzielnym
    pokoju (a taki pokój jest w oddziale zazwyczj tylko jeden...). Poza tym
    obsada punktów jest zbyt szczupła aby móc trzymać 2 specjalizowane załogi.

    Ad. 5. Klub Aquariusa - czy coś takiego może przesądzić o merytorycznym
    wyborze banku?

    Tak więc - dla kogo jest ta oferta?
    Dochodzę do wniosku, że jest ona dla:
    - korzystających aktywnie z multiplanów (wymierne oszczędności)
    - zamożnych, ale z nie do końca rozbudzonymi/ uświadomionymi potrzebami
    ("brzmi profesjonalnie, to pewnie jest coś dobrego")
    - 'szpanerów/snobów'
    (pod warunkiem, że Multibankowi uda się storzyć taką aurę wokół marki
    Aquarius).

    A jak Wy się zapatrujecie na tę ofertę?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1