  • 1. Data: 2003-08-22 06:39:17
    Temat: "Dla szpanujących i naprawdę bogatych"
    Od: "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl>

    Witam!

    Wczorajsza rzepa zamieściła artykuł jak w temacie:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03082
    1/pieniadze_a_1.html

    Zastanowiła mnie oferta złotego sezama BPH PBK z minimalnymi wpływami 100 zł
    miesięcznie. Ponieważ szukam alternatywy dla Eurokonta VIP Pekao SA,
    poszedłem do BPH PBK i dowiedziałem się że nie ma problemu z otworzeniem
    konta, ale... bank segmentuje posiadaczy złotego sezama. Po krótkiej,
    konkretnej rozmowie już wiedziałem, że "od razu" mogę zostać zakwalifikowany
    do grupy klientów którymi bank zajmuje się indywidualnie, a także co na
    starcie mogę wynegocjować.
    Parafrazując Orwella, wszyscy posiadacze złotego sezama są równi, ale
    niektórzy są równiejsi.

    Pozdrawiam.
    Kiwaczek

  • 2. Data: 2003-08-22 19:02:21
    Temat: Re: "Dla szpanujących i naprawdę bogatych"
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    na
    > starcie mogę wynegocjować.
    > Parafrazując Orwella, wszyscy posiadacze złotego sezama są równi, ale

    Ale o ile dobrze pamiętam to w tym artykule było to dość jasno
    powiedziane . "Złote" konto oznacza jedynie, że w pakiecie otrzymujesz
    ileś usług za darmo. Zaś żebyś był naprawdę "równy" musisz zostać przez
    bank zakwlifikowany do segmentu personal czy też private.

    pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2003-08-22 21:56:33
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Zastanowiła mnie oferta złotego sezama BPH PBK z minimalnymi wpływami 100

    ^^^^^^
    > miesięcznie.
    strasznie złoty ten sezam :) chyba się pomyliłeś? (a może ja nie kumam? :)
    Pzdr
    Paweł