  • 1. Data: 2009-12-01 16:00:09
    Temat: Dla tych co śledzą GRUBASA i nie tylko
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Polecam krótką rymowaną opowiastkę inspirowaną sensacjami na temat grubasów
    oraz wierszem "Lokomotywa"
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=193

    Stoi w arkuszu kontraktów masa,
    Same to futy strasznego grubasa -
    Duża to kasa.

    Stoi i miga, zmienia wartości,
    Obserwatorzy dostają bladości:
    Oj - o za liczba!
    Hej - co za liczba!
    Jej - co za liczba!
    Ech - co za liczba!
    Znów rośnie w siłę, już potęguje,
    A jeszcze grubas w arkusz pompuje.
    Kolejne zlecenia podoczepiane,
    Wielkie, ogromne, choć poukrywane.
    I pełno futów w każdym zleceniu,
    Nie po trzy konie - naiwny jeleniu.
    W kolejnym pakiecie jest 300 sztuk!
    Od serc bijących aż słychać huk!
    W następnym tak dużo że słów już brak,
    Rozniosą drobnicę na pył, na mak.
    Poniżej pięćsetka - oj jaka wielka!
    Tu maklerowi aż pęka szelka.
    O poziom głębiej prawie 2 klocki
    Kilkaset znowu - nie prześpisz nocki.
    Następne piętro - tuzinów trzysta.
    A jeszcze dalej - tysiąc czterysta!
    Tych wszystkich zleceń już mendel cały!
    Sam nawet nie wiem, czuję się mały.

    I choćby przyszło tysiąc traderów!
    I każdy miałby sto komputerów!
    I każdy nie wiem jakie systemy!
    Nie dadzą rady, dobrze to wiemy.

    Nagle - mig!
    Nagle - tick!
    Wykres dmuch!
    Cena w ruch!

    Najpierw
    powoli
    liczby
    znikają
    przez
    arkusz
    potężne
    zlecenia
    latają
    Szerokie spready, poślizgi wielkie!
    Tratuje kontry, systemy wszelkie!
    Nabiera tempa aż komp mi się wędzi
    Forsuje koniki i batem je pędzi!

    A po co? A na co? A za co? Do góry.
    Przecież drukują dolary te szczury.
    W surowce, w indeksy, w papiery, w waluty.
    Trzeba to upchać, nie czas na wyrzuty.
    I więcej i mocniej i szybciej - a jak.
    O to tak, o to tak, o to tak, o to tak?
    Wszystko tak pięknie rośnie do nieba,
    O inflacji w Zimbabwe myśleć nie trzeba
    Miliardy na rynku hulają w arkuszach,
    Budując hossę na strachu katuszach.

    Dlaczego, do kiedy i dokąd to gna?
    Czy w końcu wyczerpie się kasa ta?
    Bo przecież bez końca trwać to nie może,
    A znów przeżyć bessę, to nie daj Boże!
    Nie pytaj mnie o to, ja nie wiem nic
    Łap to, zarabiaj, wszak lepszy rydz.
    Byleś wyskoczyć dał radę w porę
    Może zarobisz pieniądze spore?
    Czy będą coś wtedy warte? Tak?
    A figa mak, figa mak, figa mak, figa mak.

    DJ

  • 2. Data: 2009-12-01 16:15:30
    Temat: Re: Dla tych co śledzą GRUBASA i nie tylko
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Brawo! super!

    talent poetycki.

    pozdrawiam
    RySZARd

    4651 (20091201) __________

  • 3. Data: 2009-12-01 16:23:42
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 1 Gru, 17:00, "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl> wrote:

    > DJ

    Nie no piękne

    "Nagle - mig!
    Nagle - tick!
    Wykres dmuch!
    Cena w ruch! "
    Zobaczymy czy USA nie będzie dziś realizować powyższego scenariuszu :)

  • 4. Data: 2009-12-01 22:47:57
    Temat: ta lokomotywa jest super cool i na techmexie sznur...
    Od: k...@p...onet.pl

    po stratach na techmexie nalezny relax-dziekuje
    kroovka