  • 11. Data: 2005-04-02 22:41:45
    Temat: Re: Dlaczego WBK is evil?
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Niestety,
    dyspozycje dotyczace wyciagow/zestawien znikaly uparcie z systemu,
    oplaty rosly,
    oprocentowanie spadalo.
    Wyjatkowo sympatycznie potraktowano klientow nabitych w belkowe Impet+,
    oprocentowanie spadlo tak, ze bez mrugniecia okiem nalezalo zerwac i
    uciekac.
    Rachunek dewizowy - nie potrafili przyjac wplaty w walucie, bo nie
    wiedzieli, ktore banknoty dolarowe sa prawdziwe, a ktore falszywe, bo roznie
    wygladaly (moze numery sie roznily).
    Ale przeciez moze juz jest lepiej i bedzie jeszcze lepiej.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 12. Data: 2005-04-03 11:03:21
    Od: "Kansas Fan" <k...@o...pl>

    Moim zdaniem nie jest zły. Używa kota z usługami internetowymi. opłaty
    faktycznie nie są najmniejsze, ale przez kilka lat nie było istotnych wpadek a
    reklamacje (pojedyncze!) były załatwiane szybko. Zaletą serwisu www jest dobry
    interfejs, obsługa konta (lub kilku), kart(y) kredytowej w jednym miejscu. Za
    zaletę uważam zabezpieczenie trasakcji przez token chroniony pinem. O ile
    pamiętam można skorzystać online z wersji demo i pobawić się trochę.
    Sporadycznie nie mogłem skorzystać z konta www - dostęp czasami był niemożliwy
    przez kilka godzin.

    Tanią alternatywą jest Lukas Bank i jego konto online. Opłata za prowadzenie
    konta Pro to ok 7zł (przy saldzie > 5tys zł bez opłat). Wszystko co robisz przez
    internet jest free, w oddziałach niestety drogo (polityka minimalizowania tłoku
    "przy okienku"). Przelewy na ZUS: tańsze niż w WBK, 3 za jednym kliknięciem.
    Gorszy interfejs, karta pod osobnym adresem www. Zabezpieczenie transakcji -
    token + twoje hasło.

    Ja jestem w Lukasie, żona w WBK, jestesmy zadowoleni.

    Pozdrawiam,

    KansasFan
    www.republika.pl/kansas

  • 13. Data: 2005-04-03 11:08:21
    Od: k...@o...pl

    > Nie zakladam kont w bankach, ktorych nazwa jest trzyliterowa. To zle
    > banki sa. :)
    >
    > Jacek

    Ale BZWBK jest już OK? :)

    Pzdr,

  • 14. Data: 2005-04-03 16:26:23
    Od: "TomaszS" <t...@i...pl>

    Jestem od 8 lat w BZWBK (wcześniej WBK).
    Żadnych problemów. Myślę, że dużo zależy od konkretnych pracowników - w
    każdym banku zdażają się się niedouczeni.
    Ja mam swojego doradcę osobistego - jestem bardzo zadowolony.

    pzdr
    Toimek S

  • 15. Data: 2005-04-03 16:43:35
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Ja mam swojego doradcę osobistego - jestem bardzo zadowolony.

    Skoro masz swego doradcę, to domyślam się, że są problemy, by samemu zgłębić
    rynek finansowy. Zatem może Twoja wiedza jest niewielka i stąd zadowolenie z
    banku?

  • 16. Data: 2005-04-05 20:29:04
    Od: "TomaszS" <t...@i...pl>

    > Skoro masz swego doradcę, to domyślam się, że są problemy, by samemu
    zgłębić
    > rynek finansowy. Zatem może Twoja wiedza jest niewielka i stąd zadowolenie
    > banku?

    Doradca - to jest nazwa stanowiska pracy - znaczy to tylko tyle w BZWBK, że
    ktoś pamięta o Twoich imieninach i urodzinach, o0feruje Ci via telefon każdą
    nofą propozycję banku ( fundusze , karty, inne), nic oprócz tego..... ja
    nie potrzebuje ich porad. Ale to miłe jak pracownik banku sie stara, w
    sympatyczny sposób kontaktuje si e z klientem i próbuje (nie nachalnie)
    zaoferować kolejne produkty, przypomina o terminach zako nczenia limitu,
    itp.

    pzdr
    Tomasz S

  • 17. Data: 2005-04-06 05:02:23
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

> [...]
    > sympatyczny sposób kontaktuje si e z klientem i próbuje (nie nachalnie)
    > zaoferować kolejne produkty, przypomina o terminach zako nczenia limitu,

    OK, rozumiem. Masz rację - to miłe. Ale też nic nie jest za darmo, zatem i
    kosztuje (wiadomo, że nie bezpośrednio, ale jednak).