eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego na stronach mBanku nie ma nigdzie adresu e-mail do nich? › Dlaczego na stronach mBanku nie ma nigdzie adresu e-mail do nich?
  • Data: 2002-08-14 12:34:56
    Temat: Dlaczego na stronach mBanku nie ma nigdzie adresu e-mail do nich?
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swojego czasu zapragnąłem wyłać e-maila do banku internetowego mBank.
    Przejrzałem dokładnie cały serwis http://www.mbank.com.pl/ i niestety
    nigdzie nie natrafiłem na adres e-mail do nich. Jedyna forma kontaktu
    z nimi przez internet, to formularz zamieszczony na ich stronie.
    Publikują też jeden adres e-mail a...@m...com.pl jednak jak
    wynika z opisu na stronie, na której został umieszczony służy on jedynie
    do nadsyłania sugestii dotyczących "Pytań i odpowiedzi".

    Zastanawiam się dlaczego mBank nie podaje nigdzie w swoim serwisie
    tak podstawowej informacji jak adres e-mail?
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html