  • 1. Data: 2010-11-02 21:02:39
    Temat: Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
    Przyszła inna. Proponuje omijać z daleka
    CEzarys
    PS. Dlaczego nie mam żadnych kłopotów z toyota czy vw?

  • 2. Data: 2010-11-02 22:34:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 22:02:39 +0100, cezarys napisał(a):

    > Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
    > Przyszła inna. Proponuje omijać z daleka
    > CEzarys
    > PS. Dlaczego nie mam żadnych kłopotów z toyota czy vw?

    VW powiadasz... Czas się odezwać po raz kolejny, szósty tydzień czekam na
    papiery. Bo przecież to oczywiste by wysyłać papiery na adres zameldowania
    zamiast na adres do korespondencji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-11-02 23:18:51
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    > PS. Dlaczego nie mam ?adnych k?opotów z toyota czy vw?

    Brak kłopotów z Toyota bank?

    UFO jest bardziej prawdopodobne.

    Ten bank to jeden wielki kłopot

  • 4. Data: 2010-11-03 07:59:29
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Lis, 22:02, "cezarys" <c...@X...pl> wrote:
    > Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
    > Przyszła inna.  Proponuje omijać z daleka
    > CEzarys
    > PS. Dlaczego nie mam żadnych kłopotów z toyota czy vw?

    Heh, zamówiłem VISA ZTM, a dostałem zwykłą MC. Bałagan mają, jak nie
    wiem co. Rozmawiałem chyba z pięcioma różnymi osobami, każda mówiła co
    innego, aż w końcu trafiłem na kompetentną panią z działu obsługi KK.
    W ramach rekompensaty karta ma być dożywotnio bezpłatna. Zobaczymy jak
    będzie, czekam na potwierdzenie tego na piśmie :-)

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2010-11-03 12:15:23
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    luc <b...@g...net> dared to write:

> [...]
    > W ramach rekompensaty karta ma być dożywotnio bezpłatna. Zobaczymy jak
    > będzie, czekam na potwierdzenie tego na piśmie :-)

    To takie rzeczy potwierdzają na piśmie?

  • 6. Data: 2010-11-03 12:36:18
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Lis, 13:15, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > luc <b...@g...net> dared to write:

    > To takie rzeczy potwierdzają na piśmie?

    Pani sama z tym wyskoczyła, czym niezmiernie mnie zdziwiła. Jak
    dostanę papier, to zdziwienie zamieni się w zadowolenie ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2010-11-03 13:02:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    yoss <y...@s...wp.pl> dared to write:

    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > luc <b...@g...net> dared to write:

    > To takie rzeczy potwierdzają na piśmie?
    >

    > ja posiadam taki papier o dożywotniej bezpłatności,
    > nie wiem teraz tylko czy citi nie bedzie czyhac na moje zejście ;-)

    wykup u nich ubezpieczenie na życie, to będziesz pewien, że nie :)

    k.

  • 8. Data: 2010-11-03 13:04:00
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

> [...]

    ja posiadam taki papier o dożywotniej bezpłatności,
    nie wiem teraz tylko czy citi nie bedzie czyhac na moje zejście ;-)

    yossarian

  • 9. Data: 2010-11-03 17:46:00
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-11-02 22:02, cezarys pisze:
    > Oszustwo. Zamówi?em, kilka razy sie upewnia?em.
    > Przysz?a inna. Proponuje omijaae z daleka
    > CEzarys
    > PS. Dlaczego nie mam ?adnych k?opotów z toyota czy vw?

    A ja nie jęczałem, tylko w tej samej sytuacji złożyłem
    reklamację i po sześciu dniach miałem jubileuszową.

  • 10. Data: 2010-11-03 19:19:54
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie jęczałem, tylko w tej samej sytuacji złożyłem
    > reklamację i po sześciu dniach miałem jubileuszową.

    Ja nie jęczę.
    Poinformowałem właśnie wszystkie możliwe instytucje.
    Myślę że jakieś 50 pisemek będą musieli spłodzić.
    A dopiero zacząłem :)
    A za te 5 zł to dla zabawy do sądu może pójdę. Mam dużo czasu
    CEzarys