  • 11. Data: 2010-08-31 18:12:50
    Temat: Re: Dlaczego opasy czyli ludzkie poczwaro - tłusciochy pozbawione są rozumu ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 31 Sie, 19:36, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > według michnikowszyzny (niedouczeni ze srodkowiska POkemonów - mam na
    > myśli zbrodniarza Jaruzelskiego ) wprowadzi zbrodniczy stan wojenny
    > miałem pierwszą esbecką rewizję w mieszkaniu połączoną z
    > zarekwirowaniem części pierwszego wydania na Dolnym Ślaski książki
    > "Katyń" którą miałem przyjemność jako jedna z 6-osób drukować
    >
    > wtedy podczas tego pierwszego przeszukania nie miałem jeszcze 18 lat,
    > a potem swołocza komunistyczna była dla mnie coraz bardziej kłopotliwa
    > i haha upierdliwa ale to już inna historia
    >
    > gardzę ludźmi w stylu Krzywonos, po ludzku czuję wstręt i obrzydzenie

    errata

    esbekowi który najczęściej zatrzymywał mnie, obiłem w latach 90-tych
    pysk, solidnie,

    sąd był dla mnie łagodny, warunkowo zawiesił wydanie wyroku na 3 -
    lata

    esbek nie odwoływał się, wiedział gnój że dostanie kolejny wpierdol

    było to naturalne wyrównanie rachunków i krzywd za represje ktore
    mnie spotkały po wprowadzeniu stanu wojennego

    :)

  • 12. Data: 2010-08-31 18:21:47
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > Akcji Wyborczej Solidarność (AWS). Klub tego ugrupowania miał ponad 200
    > mandatów a mimo to posłusznie realizował program Unii Wolności.
    > W tym czasie nastąpiła - jak to się określa - ostateczna wyprzedaż majątku
    > narodowego, w tym prawie wszystkich polskich banków. Politykę tę
    > realizował solidarnościowy minister skarbu Emil Wąsacz. W tym też czasie
    > dokonano oszustwa w postaci tzw. reformy służby zdrowia (utworzenie NFZ)
    > oraz oszustwa tzw. reformy emerytalnej (OFE). AWS z wielką ochotą
    > forsowała te "reformy", a czuwał nad tym faktyczny premier - szef "S"

    Na tym polega Twoja podatność na manipulacje. Wszystko przyjmujesz na wiarę
    jak leci, byleby pasowało do Twojej tezy. Nic nie chce Ci się sprawdzić
    tylko popychasz pierdy za innymi. NFZ to pomysł min zdrowia Łapińskiego z
    rządu SLD. Powstał w 2004. AWS wprowadził kasy chorych.

  • 13. Data: 2010-08-31 18:28:24
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Sie, 22:14, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > przykład pierwszy - fatso
    >
    > przykład drugi - niejaka Krzywonos

    kto jest zdziwiony że opas krzywonos obraca się w środowisku
    towarzyszki kwasniewskiej ?

    ja nie jestem zdziwiony

  • 14. Data: 2010-08-31 20:47:18
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Na tym polega Twoja podatność na manipulacje.

    Ta uwaga ty chyba raczej nie do mnie....
    Ja tam nie składam modlącym się pod krzyżem starszym paniom propozycji
    typu....:

    Michnik, pokaż ptaka!
    http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1744

    "[...] Otóż polegała między innymi na tym, że rozbawieni dżentelmeni
    składali przedstawicielkom ciemnogrodu różne natrętne propozycje, wśród nich
    również: "pokaż cycki!" [...]".

    .... w przeciwieństwie do skrzykniętych przez "Facebooka" młodocianych
    czytelników "Głosu Cadyka".....

    http://wirtualnapolonia.com/2010/08/09/nowy-czlowiek
    -prezydenta-organizator-zadymy/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-08-31 21:01:50
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    > ....  w przeciwieństwie do skrzykniętych przez "Facebooka" młodocianych
> [...]

    twarz rodem z piekła

    komoruski powinien zatrudnić go na swojego doradcę kapciowego i
    wykidajłę

    pasują do siebie

    ...a może stanie się cud, komoruski nażre sie kotletów z dzika i
    wszystko sie zmieni

  • 16. Data: 2010-09-02 12:23:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Socjolodzy o popularności Krzywonos w internecie
    > http://tiny.pl/h7bsq

    No to teraz już wiadomo dlaczego nasza Krzywonos nagle staą się taka
    popularna m.i.n również oczywiście na "Facebooku".....

    Pełen spontan
    http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan
    /

    Jak w tytule, pełen kurwa "spontan".... Ech....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-09-02 12:38:00
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan
    /

    > Jak w tytule, pełen kurwa "spontan".... Ech....

    "Legendarni" się pożarli

    "[...] Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, zwłaszcza gdy część
    "legendarnych" przeszła na służbę u dawnego wroga. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/