-
1. Data: 2002-11-14 19:34:09
Temat: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
...może mieć max. 500 znaków.
W styczniu tego roku obiecali w mailu do mnie powiększyć ten limit.
Do dziś nie udało im się.
-
2. Data: 2002-11-15 20:13:57
Temat: Re: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
Od: Aleksander Mauszak <e...@d...com>
On Thu, 14 Nov 2002 20:34:09 +0100, janko <m325@o2._NO_SPAM_.pl> wrote:
> ...może mieć max. 500 znaków.
>
> W styczniu tego roku obiecali w mailu do mnie powiększyć ten limit.
> Do dziś nie udało im się.
>
>
A w ogóle ci odpisują? To i tak masz szczęście. Mnie nie zaszczycają nawet
odpowiedzią.
=:-b
-
3. Data: 2002-11-15 21:47:42
Temat: Re: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
> A w ogóle ci odpisują? To i tak masz szczęście. Mnie nie zaszczycają nawet
> odpowiedzią.
Kiedyś czekałem średnio miesiąc na odpowedź. Teraz jest lepiej - dostaję
opowiedzi z dnia na dzień a nawet tego samego dnia.
Ostatnio zadałem pytanie o to, do czego można wykorzystywać poszczególne
kanały informacyjne. Oto odpowiedź banku:
"Szanowny Panie, telefonicznie może Pan zlecić przelew, uzyskać informacje
dotyczące rachunku, oferty itp. Nie można telefonicznie złożyć reklamacji.
Wszelkie reklamacje mogą być przysyłane pocztą, faksem (wygodniejsza i
szybsza forma) i mailem po zalogowaniu się tokenem (tu utrudnieniem jest
poruszana już przez nas kwestia ilości znaków). Za pomocą maila przekazywane
są drobne informacje."