-
1. Data: 2002-11-14 21:46:07
Temat: Jeszcze raz o Inteligo
Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
14.11.2002
Zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa w prasie, Internecie i na
billboardach oraz wzbogacenie oferty konta Inteligo o nowe produkty przy
jednoczesnym utrzymaniu wygody i atrakcyjnych warunków korzystania z konta -
to najważniejsze plany PKO Banku Polskiego oraz Inteligo Financial Services
S.A. na najbliższy czas.
Konto Inteligo od 1 listopada bieżącego roku jest prowadzone przez PKO Bank
Polski SA - krajowego potentata bankowości detalicznej. Połączenie już
procentuje. Klienci Inteligo otrzymali dostęp do największej w Polsce sieci
placówek i bankomatów, z których mogą korzystać za darmo.
Oferta konta Inteligo zostanie wzbogacona w przyszłym roku o nowe produkty.
W pierwszym kwartale klientom Inteligo zostanie zaoferowana platforma do
zarządzania finansami osobistymi, umożliwiającą zakup i sprzedaż jednostek
uczestnictwa Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, która zostanie zaoferowana
wspólnie z PKO Credit Suisse. Klienci Inteligo otrzymają również nowy kredyt
gotówkowy, który zastąpi dotychczasowy kredyt oferowany z GE Capital Bank
S.A.
Jacek Obłękowski, Członek Zarządu PKO Banku Polskiego SA, nie ma
wątpliwości, że z efektu synergii będzie czerpać także PKO BP SA: -
Połączenie PKO BP, posiadającego wszechstronną ofertę oraz największą w
kraju sieć placówek i bankomatów, z nowoczesnością i wygodą konta Inteligo
daje nam możliwość stworzenia atrakcyjnej oferty bankowej, zarówno dla
klientów indywidualnych jak i małych firm.
Jednym z najistotniejszych działań Inteligo w bieżącym roku jest nowa
kampania reklamowa pod hasłem "Wybierz wygodę", która rozpocznie się 15
listopada 2002 i potrwa do końca roku. Kampania będzie podkreślać wygodę i
oszczędność czasu, jaką niesie ze sobą korzystanie z konta Inteligo oraz
bezpośrednie korzyści, jakie płyną dla klientów z przyłączenia przez PKO BP
SA, lidera rynku tradycyjnej bankowości detalicznej, marki Inteligo - lidera
bankowości elektronicznej. Reklama ukaże się w głównych dziennikach
ogólnopolskich i tygodnikach, a także w portalach internetowych, popularnych
serwisach finansowych oraz na billboardach w ośmiu największych miastach
Polski.
- Marka Inteligo zyskuje wsparcie banku, który cieszy się ogromnym zaufaniem
klientów i jest synonimem bezpieczeństwa i stabilności. Ten krok zbliża
ofertę konta Inteligo do ideału, bo pozwala nam połączyć najlepsze cechy
bankowości klasycznej i bezpośredniej. Klienci to doceniają. Świadczą o tym
wyniki badań i bezpośrednie reakcje Klientów - powiedział Tomasz
Kaźmierowski, Członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
www.pkobp.pl
-
2. Data: 2002-11-15 10:43:55
Temat: Re: Jeszcze raz o Inteligo
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
a tam użytkownik Michał pisze:
> Jacek Obłękowski, Członek Zarządu PKO Banku Polskiego SA, nie ma
> wątpliwości, że z efektu synergii będzie czerpać także PKO BP SA
^^^ - Jak ja kocham to słowo! :-/
--
mj