  • 1. Data: 2009-12-04 21:08:53
    Temat: Do Fatso......
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Puszczanie bąków?

    "[...] Nie ma najmniejszych wątpliwości, że marksizm kulturowy jest nie do
    pogodzenia z chrześcijaństwem, a nawet - do kohabitacji z nim, ponieważ
    traktuje chrześcijaństwo jako jeden z najistotniejszych, a może nawet
    najważniejszy fragment "kultury burżuazyjnej", którą zamierza całkowicie
    wykorzenić w imię rewolucji socjalistycznej, której pierwszym etapem jest
    właśnie przebudowa mentalności ludzkiej. Pozostawienie chrześcijaństwa w
    przestrzeni publicznej oznaczałoby zgodę na oddziaływanie tej religii i tej
    etyki na ludzką mentalność, co postawiłoby upragnioną rewolucje pod znakiem
    zapytania.

    W ten sposób myślą komuniści, socjaliści i masoni, zwłaszcza z Wielkiego
    Wschodu. Sodomitów chrześcijaństwo kole w oczy, gdyż sodomię uznaje nie
    tylko za dewiację w sensie medycznym, ale również - za grzech. Co się tyczy
    Żydów, to są oni wrogami chrześcijaństwa niejako z natury rzeczy, gdyż
    chrześcijański uniwersalizm podważa ŻYDOWSKIE UROSZCZENIA DO WYJĄTKOWOŚCI w
    całym Wszechświecie i dlatego można spotkać Żydów, a nawet zauważyć ich
    wyjątkową nadreprezentację we wszelkich inicjatywach wywrotowych,
    skierowanych jeśli nie na zniszczenie cywilizacji łacińskiej, to w każdym
    razie - na wykorzenienie chrześcijaństwa. [...]".

    Wróg żeś ty Fatso czy nie wróg ?.
    Bo żeś ty żyd to widać w każdym calu - na każdym kroku pierdzielisz o tych
    swoich nadprzeciętnych "Ashkenazi" .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-12-04 23:44:22
    Temat: Re: Do Fatso......
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
    > Wróg żeś ty Fatso czy nie wróg ?.
    > Bo żeś ty żyd to widać w każdym calu - na każdym kroku pierdzielisz o tych
    > swoich nadprzeciętnych "Ashkenazi" .....

    wrog swinskich ryjow to juz na pewno jestem.
    A poza tym moja babka, czysta Finka( w tym jezyku sie u mnie rozmawialo
    tez w domu)
    wolala za mna gdy bylem malym brzdacem: Satana perkkele. Dopiero pozniej
    kuzyni finscy
    mi powiedzieli ze znaczy to tyle co pierdolony diabel.

    fatso

  • 3. Data: 2009-12-05 08:55:01
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
> [...]
    > Bo żeś ty żyd to widać w każdym calu - na każdym kroku pierdzielisz o tych
    > swoich nadprzeciętnych "Ashkenazi" .....

    Dokonujac egzegezy powyzszego tekstu chcialbym stwierdzic, ze
    Michalkiewicz ma slabo ugruntowana wiedze
    medyczna. Sodomici sa jak kazdy widzi ale to nie jakis grzech ale
    wrodzona na ogol choroba.
    Maja nieco poprzestawianie geny i na to nie ma lekarstwa. Byl pewien
    cesarz bizantyjski, ktory probowal ocalic
    swoje zboczone cesarstwo leczac pedalow metoda radykalna- po prostu ich
    kastrujac. No i oni bardzo tego nie lubili.
    Nie wyleczyl a Bizancjum upadlo.

    Antysemityzm Swinskich Ryjow(takich jak ty i Michalkiewicz na przyklad)
    bierze sie z niezrozumienia faktow.
    Zydzi moze i wierza w swoja ksiazeczke z epoki brazu, ktora im wmawia
    wyzszosc. Jest to oparte jednak na
    faktach: po prostu ty klepiesz biede gdy Zyd na ogol oplywa w dostatki.
    Po prostu umysl Zyda a wlasciwie Pseudo-
    Zyda czyli Chazara aszkenazyjskiego, funkcjonuje bardziej wydajnie. Nie
    mowie juz o tym, ze zostales splodzony wraz
    z wiekszoscia tutaj grupowiczow w oparach alkoholu, ktory sprawil ze
    plemnik tatusia juz w minucie Zero byl mocno
    zaczadzony bimbrem. Tu chodzi o wiecej. Chazar ma specjalne dopalacze w
    mozgu i to widac.

    Co do checi zniszczenia cywilizacji lacinskiej przez Pederastow i Zydow
    to Michalkiewicz ma racje. Tej cywilizacji
    nienawidzili rowniez bolszewicy, faszysci, chinczycy z Panstwa Srodka
    jak tez inne czyniki na tym padole ziemskim.
    Jakos to jednak im sie nie udalo. Chrzescijanstwo nadal prosperuje.
    ja dzis od rana ogladam film z Robertem Duvall pt Stalin. O tym jak
    niedoszly pop bizantyjski zostal nowym Bogiem.
    Ciekawe i nader pouczajace. Tez zobacz.

    fatso

  • 4. Data: 2009-12-05 09:13:53
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ja dzis od rana ogladam film z Robertem Duvall pt Stalin. O tym jak
    > niedoszly pop bizantyjski zostal nowym Bogiem.
    > Ciekawe i nader pouczajace. Tez zobacz.

    Mówisz o tym filmie ?.

    Stalin (1992)
    http://www.youtube.com/watch?v=laiel8AhXKY

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-12-05 09:39:49
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Jest to oparte jednak na faktach: po prostu ty klepiesz biede gdy Zyd na
    >ogol oplywa w dostatki.

    Juz zesmy kiedys dyskutowali na ten temat. I juz ci raz powiedzialem. Wole
    po stokroc do konca zycia klepac biede, niz byc "bogatym" skurwielem
    typu.....

    Pod patronatem Arona Palkina - Krzysztof Mazur
    http://www.asme.pl/122116615672168.shtml

    "[...] By nie byc podejrzanym o wybiórczosc, wystarczy spojrzec na katalog
    pod pierwsza litera alfabetu, gdzie na ok. 130 nazwisk mamy takie jak:
    Abrahamowicz, Abramek, Abramowicz, Abycht, Agata, Agatowski, Ajsenberg,
    Aksamit, Alster, Altrych, Amenda, Anderman, Angiel, Apelman, Apping, Appel,
    Arabski, Arazny, Arbsztejn, Arbuz, Arbuzinski, Arcab, Arendt, Arent, Atlas,
    Atlowski, Au, Aulich, Azorowicz, Aszkienazy - by wymienic jedynie te
    najbardziej charakterystyczne. [...]".

    .. lub jakims innym czolowym UnijnoEuropejskim "zasluzonym" posiadaczem
    "ashkenazyjskich" genów:

    Czy "Alek" byl "Alkiem"?
    http://prawica.net/node/19990

    "[...] Przede wszystkim jednak nie lubimy Kwasniewskiego nie za odlegla
    przeszlosc, ale za to, co robil po roku 1989! Nie lubimy go za socjalizm,
    wprowadzanie naszego kraju do Unii Europejskiej, polityke zwasalizowania
    Polski wobec Niemiec i Unii ("wczoraj Moskwa, dzis Bruksela"), za laicyzm,
    poglady gospodarcze, manie przepraszania wszystkich za polskie "zbrodnie",
    pijanstwo w Katyniu, sympatie i przyjazn z Adamem Michnikiem. Nie lubimy go
    za to, ze jest Przewodniczacym Europejskiej Rady ds. Tolerancji i
    Pojednania, powolanej przez Europejski Kongres Zydów do zwalczania przejawów
    rasizmu i antysemityzmu w Polsce, oraz za sto rozmaitych rzeczy, których nie
    da sie nawet wypisac w tekscie tej wielkosci jak ten, który Panstwo
    czytacie.
    W porównaniu ze szkodami, które Aleksander Kwasniewski uczynil Polsce przed
    i po 1989 roku, a szczególnie w czasie swojej prezydentury, fakt czy byl TW
    "Alkiem" czy nim nie byl nie ma kompletnie najmniejszego znaczenia. Nawet
    gorzej, jesli teraz rozpeta sie dyskusja czy odnaleziony przez dra
    Gontarczyka dokument odmienilby wyrok sadu lustracyjnego, czy by nie
    odmienil (osobiscie nie mam watpliwosci, ze jego wartosc dowodowa jest
    nikla, i nie ja jeden, bo nawet Zbigniew Girzynski z PiS tak uwaza), to cala
    dyskusja o wkladzie Aleksandra Kwasniewskiego w historie najnowsza Polski
    moze zostac sprowadzona na poziom kompletnych dupereli. A to byloby
    autentycznym nieszczesciem. Kwasniewskiego nalezy wykreslic z panteonu
    "ojców niepodleglego kraju" nie za to, ze byl agentem "Alkiem", ale za
    caloksztalt swojego CV! [...]".

    Aleksander Kwasniewski prawdziwe imie i nazwisko: Izaak Stoltzman
    http://www.polonica.net/kwasniewski_stoltzman.htm

    "[...] W roku 1978 A. Kwasniewski byl juz kierownikiem Wydzialu Kultury ZG
    SZSP. Zeni sie z Jolanta Konty - pochodzenia zydowskiego, córka plk.
    Kontego - oficera Informacji Wojskowej, podejrzanego o zbrodnicza
    dzialalnosc w wojsku w okresie stalinowskim."

    ..... nawolujacym na europejski socjalizm.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-12-05 09:42:05
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wole po stokroc do konca zycia klepac biede ...

    P.S. A ogólnie to nie narzekam na swoją sytuację materialną

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-12-05 10:03:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > wrog swinskich ryjow to juz na pewno jestem.

    A moze bys wreszcie opowiedzial po paru latach (usenetowej) znajomosci któz
    to ci w "Polszy" za dawnych czasów krzywde uczynil ?.
    Niech zgadne .... Chamy ?.

    15 lat III Rzeczypospolitej
    http://www.michalkiewicz.pl/gaz_xx-12-2004.php

    "[...] W ten oto sposób w okresie tzw. polskiego pazdziernika PZPR tworzyly
    dwie grupy: "Chamy" i "Zydy". Gomulka próbujacy poczatkowo lawirowac miedzy
    nimi, musial w koncu pogodzic sie ze stanowiacymi wiekszosc "Chamami". Czesc
    "Zydów" skorzystala z okazji na wszelki wypadek i czmychnela z Polski na
    Zachód, chroniac sie w ten sposób przed odpowiedzialnoscia za wspóludzial w
    zbrodniach komunistycznego ludobójstwa, a pozostali coraz bardziej sie od
    partii-przewodniczki dystansowali.

    Ostateczne zerwanie nastapilo w latach 1967-1968, kiedy z powodu wojny
    szesciodniowej na Bliskim Wschodzie, caly tzw. "obóz" socjalistyczny nabral
    do Zydów nieufnosci. Ta nieufnosc do Zydów sila rzeczy przenoszona byla
    równiez na "Zydów". [...]"

    Moze mamy tych samych wrogów ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

    begin 666 spacja.gif
    K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 8. Data: 2009-12-05 10:29:23
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

> [...]
    > szesciodniowej na Bliskim Wschodzie, caly tzw. "obóz" socjalistyczny
    > nabral do Zydów nieufnosci. Ta nieufnosc do Zydów sila rzeczy przenoszona

    Przydałoby się kiedys przeczytać prawdę o tym wszystkim, tylko że nie widzę
    szans.
    Gomułkowa, Moczar itp. itd.
    Ogólnie to zostały wykonane rozgrywki wewnętrzne, a że przy okazji coś można
    zwalić na Świńskie Ryje, to jeszcze lepiej.

  • 9. Data: 2009-12-05 11:22:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Mówisz o tym filmie ?.
    >
    > Stalin (1992)
    > http://www.youtube.com/watch?v=laiel8AhXKY

    Tak, ten sam film. Widzialem kiedys a teraz ukradlem niedawno jako bit
    torrent.
    Ostatki to juz sa bo mininova.org wlasnie dala dupy sadowi w hadze i
    dzisiaj to
    jej cien co jedynie. Film nakrecony do pamietnika corki Stalina Allilujevej.
    Chyba juz zmarla na uchodztwie w Oxfordzie ale sama miala corke i ta
    zyje u nas.
    Aha, Stalin ponoc tez byl Zydem gorskim, tak przynajmniej wynikac mialo
    z genotypu jego
    wnuka.

    fatso

  • 10. Data: 2009-12-05 11:37:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    Kolego, Polska jest przesycona genami zydowskimi co i nic dziwnego po
    600-latach
    co-habitacji w kraju nad Wisla. Zeby tylko ten twoj Michalkiewicz sie
    nie zdziwil jesli
    ktos mu zrobi testy. Nie pamietam juz czy tutaj czy gdzie indziej
    pisalem o moim
    robotniku-zlotej raczce z Polski. Notowany w herbarzach od 1428, ma
    wioske swego
    nazwiska niedaleko W-wy. Szlachta mazowiecka z dziada-pradziada.
    Piecyk gazowy mi zgrabnie wystawil w lutym tego roku. W nagrode, poza
    honorarium,
    zaplacilem mu za testy w Arizona University, jedne $150:00. No i co wyszlo?
    Po prostu bomba. Tadziu okazal sie byc haplotyp J2 , zydowski. Sek w
    tym ze on
    wcale nie Zyd i nie ma zadnych krewnych wsrod wspolczesnego zydostwa. To
    jest
    po prostu odprysk biblijnego jeszcze wychodztwa z Palestyny. Byc moze nawet
    potomek Jezusa i Marii Magdaleny czy tez ktoregos z apostolow. Wiadomo
    przeciez,
    ze wraz z zonami pryskali oni z Palestyny po tym jak Tyberiusz ten
    burdel rozpizdzil.
    No i poprzez obecna Marsylie do Kordoby a tam juz byla kolonia zydowska
    w sluzbie
    kalifa. Josef ibn Yakub to handlarz niewolnikow ktory Polske po raz
    pierwszy opisal.
    Moze to jego dziadzius bo przeciez musial towar damski testowac czy sie
    nada do haremu.
    No i taki export z odrzutu to mogla byc pra-mamuska obecnie znanej rodziny.

    Ja z tego powodu pozarlem sie z Panami Szlachta na grupie zajmujacej sie
    genetyka.
    Musialem sie stamtad usunac bo zbyt mocno mi tam smierdzialo tym co juz
    raz ten
    glupi narod zgubilo w 1794r.

    fatso