  • 1. Data: 2010-10-19 15:33:30
    Temat: Do Kroovki (MWTrade)
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Przyglądam się ostatnio Twoim perełką i widzę, że coś ostatnio słabo
    sobie radzi MWTrade. Nie wiem czym to jest spowodowane bo spółka ma
    przed sobą dobre perspektywy, a i wyniki za III kwartał też powinny być
    całkiem zadowalające.
    Chyba, że coś się dzieje nie dobrego w spółce i dobrze "poinformowani"
    realizują zyski.

  • 2. Data: 2010-10-20 10:34:36
    Temat: Re: Do Kroovki (MWTrade)
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    A może wszystko już w cenie?
    Pomijając AT, fair value tej spółki oscyluje w granicach 12 PLN, a na powtórkę
    szaleńczej hossy "średniaków" nie ma co liczyć.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2010-10-20 11:40:14
    Temat: Re: Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to co bylo
    Od: k...@p...onet.pl

    w MW Trade (nie jest w moim tzw rocznym portfelu na 2010) co mialem zarobic to
    juz za mna i przenioslem sie az do konca roku na znowu w promocji EkoExport.
    Szalenstwa na innych spolkach na koniec grudnia i tak zbledna przy EEX.
    Tego sie trzymam obecnie.

    kroovka
    podobnie...ale o tym kiedy indziej.

  • 4. Data: 2010-10-20 12:21:48
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-10-20 13:40, k...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > Szalenstwa na innych spolkach na koniec grudnia i tak zbledna przy EEX.

    Widzę, że lubisz EkoWxport?
    Mieszkasz gdzieś w okolicach tej firmy? Lokalny patriotyzm?
    Sam wychowałem się w Bielsku i mam tam część rodziny więc Tobie i spółce
    życzę samych wzrostów.

  • 5. Data: 2010-10-20 12:22:18
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]
    > Szalenstwa na innych spolkach na koniec grudnia i tak zbledna przy EEX.

    Widzę, że lubisz EkoExport?

  • 6. Data: 2010-10-20 12:23:43
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]
    Mieszkasz gdzieś w okolicach tej firmy? Lokalny patriotyzm?
    Sam wychowałem się w Bielsku i mam tam część rodziny więc Tobie i spółce

    P.S. Może jak jeszcze trochę się skorekci to nabędę symboliczny pakiecik:)

  • 7. Data: 2010-10-21 08:06:51
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Szalenstwa na innych spolkach na koniec grudnia i tak zbledna przy EEX.

    ----------\\

    Analiza przychodów i zysków po ocenie kosztów i proporcjoinalnego wzrostu marży
    dla klientów europejskich i nowego ogromnego rynku amerykanskiego ściągnie, co
    jest oczywiste, fundusze emerytalne chcące mieć w portfelu innowacyjna spółke
    idąca w kierunku koncernu mikrosferowego. Zdefiniowana działalność i przejęcie
    obecnie roli głównego wytwórcy na rynku światowym w grupie mikrosfery
    naturalnej, zatem ekologicznie akceptowalnej, zrobiło na mnie wrażenie.
    Szczególnie fakt iż stało się to jeszcze/już w tym roku.

    Można różnie oceniać wyceny 6,90 cz 7,20 itp, tez czasami żarty ponownej ceny
    3,20, ale przy tej ostatniej cenie pewnie chodzi juz o wycene w EURO:-)

    Nowy juz blisko rok 2011 to debiut EkoExportu na waznym naszym rynku a progresja
    wynikow - szczególnie zyskow oceniam na ok 100% rocznie to plan realny ale można
    sądzić iż, podobnie jak przy DGA, może nawet Pan Karkosik może mieć swoje oceny
    szans tej spółki. Ja ze swojej strony pamiętam Jego przełomowe decyzje,
    odnoscnie mowego podejscia do praw poboru-dla mnie były dość czytelne. Były one
    przygotoweane wspólne z panią prezes w Alchemii.

    To wielokrotnie powtarzajacy sie snur sukcesów, teraz tez na Boryszewie.

    Czy znajdzie sie tam miejsce dla EEX i czy da sie łaczyc polimery z mikrosfera?
    To przyszlosc w niedlugim czasie-tak sadzę.

    Tylko pozostaje pytanie czy liderem będzie np Boryszew, jako matka tego segmentu
    mikrosferowego kompozytu, czy znajdziemy inny podmiot???

    kroovka na wakacjach

  • 8. Data: 2010-10-21 14:03:12
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    kroovka
    W jakim funduszu inwestycyjnym (OFE) pracujesz?

  • 9. Data: 2010-10-21 19:40:38
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kroovka
    > W jakim funduszu inwestycyjnym (OFE) pracujesz?

    w niezniszczalnym:)

  • 10. Data: 2010-10-22 12:10:53
    Od: k...@p...onet.pl

    > W jakim funduszu inwestycyjnym (OFE) pracujesz?
    W swoim wlasnym-bo bylem zwolennikiem prywatyzacji.

    > w niezniszczalnym:)

    Po tylu latach na to wychodzi,

    to sa zarty:
    na poważnie, to logika zdarzeń jest widoczna:
    prawie 38 tys akcji juz poszlo, do konca dnia bedzie okolo 50 tys, czyli ponad
    350 tys zl i ok 0,4% na WZA.

    Zatem uda sie zebrac sporo do czasu rewelwcyjnych wynikow za paxdziernik i
    potem za III kwartal.

    Po tych wynikach zakupy takich ilosci poniżej 9-10 zlotych moze byc zbyt
    kosztowne

    kroovka