  • 1. Data: 2010-10-19 19:08:34
    Temat: oferta publiczna i kilka rachunków maklerskich
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    witam, w kontekście IPO GPW i ew. redukcji - czy mogę złożyć zlecenia w
    kilku biurach a konkretnie na kilku rachunkach maklerskich w różnych
    bankach?
    moje pytanie dotyczy głównie legalności takiego działania w przypadku,
    gdy właścicielem tych rachunków jest jedna osoba.

    pozdrawiam, g.

  • 2. Data: 2010-10-19 19:08:52
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-10-19 21:08, grzessiek pisze:
> [...]
    > moje pytanie dotyczy głównie legalności takiego działania w przypadku,
    > gdy właścicielem tych rachunków jest jedna osoba.

    Człowieku wszędzie trąbią i wszędzie pisze, że jak się zapiszesz w kilku
    biurach maklerskich to i tak zostanie ci przydzielone maksymalnie 100
    akcji.
    Weryfikacja odbywa się po numerze PESEL więc jedna osoba może złożyć
    tylko jeden zapis.
    P.S. Odpuść sobie inwestowanie bo nic z tego dobrego raczej nie będzie :).