  • 31. Data: 2017-12-13 18:22:07
    Temat: Re: Dobra porównywarka potrzebna
    Od: "MM" <...@...com>

    Mam jeszcze pytanie, czy wobec uzasadnienia Dawida
    o iluzoryczności gwarancji BFG, można założyć,
    że obligacje skarbowe dają rzeczywiście gwarancje
    i jakie (do jakiej kwoty)?

    Pozdrawiam
    MM

  • 32. Data: 2017-12-13 18:22:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 13 Dec 2017 02:43:05 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >"klon" na tej grupie znaczy bank związany z holdingiem Leszka
    >Czarneckiego, czyli
    >idea
    >getin
    >noble
    >dombank
    >
    >(przy czym 3 ostatnie to marki, obecnie to jeden bank)
    Skoro tak to jeszcze Lion's Bank (idea).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 33. Data: 2017-12-13 18:54:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MM" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Mam jeszcze pytanie, czy wobec uzasadnienia Dawida
    >o iluzoryczności gwarancji BFG, można założyć,
    >że obligacje skarbowe dają rzeczywiście gwarancje

    Banki zbankrutuja ... a panstwo nie.

    >i jakie (do jakiej kwoty)?

    Do dowolnej.

    Tylko:
    -panstwo tez moze zbankrutowac (a banki nie)
    -panstwo moze oglosic, ze obligacji nie splaca, albo wykupi tylko
    polowe,
    -panstwo moze stwierdzic, ześ bogacz i zlodziej, i Ci obligacje
    zabrac,
    -panstwo moze tak zdewaluowac te zlotowke, ze wyplacą, ale co z tego

    J.

  • 34. Data: 2017-12-13 19:57:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    WAM <n...@n...nopl.pl> writes:

    > Skoro tak to jeszcze Lion's Bank (idea).
    Słusznie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Take your work seriously but never take yourself seriously; and do not

  • 35. Data: 2017-12-13 19:58:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-12-13 o 18:22, MM pisze:
    > Mam jeszcze pytanie, czy wobec uzasadnienia Dawida
    > o iluzoryczności gwarancji BFG, można założyć,
    > że obligacje skarbowe dają rzeczywiście gwarancje
    > i jakie (do jakiej kwoty)?

    Oprócz tego co już JF napisał, to zawsze państwo
    może zmienić zasady kierując się interesem społecznym
    albo jakąś inną wymówką (vide OFE/emerytury)

  • 36. Data: 2017-12-13 20:23:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Oprócz tego co już JF napisał, to zawsze państwo
    >może zmienić zasady kierując się interesem społecznym
    >albo jakąś inną wymówką (vide OFE/emerytury)

    M.in to mialem na mysli w swoich punktach :-)

    J.

  • 37. Data: 2017-12-13 21:24:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Dec 2017 20:23:59 +0100, J.F. napisał(a):

    > M.in to mialem na mysli w swoich punktach :-)

    Wychodzi na to że najbezpieczniej jest nie mieć pieniędzy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 38. Data: 2017-12-13 21:27:51
    Od: herjohn <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-12 o 14:22, MM pisze:
    > Chcę bezpiecznie zainwestować pewną gotówkę
    > i bardzo proszę o namiar na wiarygodną porównywarkę
    > głównie lokat bankowych.
    > Czy istnieją jakieś powody, by z taką inwestycją wstrzymać
    > się do stycznia?
    >
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam
    > MM

    Ja korzystam z tej:

    https://depozaur.pl/lokaty-bankowe/5000-125000/30d-1
    2m

    wygodnie ustawisz sobie kwotę, oraz czas trwania lokaty.
    herjohn

  • 39. Data: 2017-12-13 22:00:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Wychodzi na to że najbezpieczniej jest nie mieć pieniędzy :)

    Zdecydowanie. Wtedy na pewno nie okradna :-)

    J.

  • 40. Data: 2017-12-13 22:27:26
    Od: "MM" <...@...com>

    Użytkownik "herjohn" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja korzystam z tej:
    > https://depozaur.pl/lokaty-bankowe/5000-125000/30d-1
    2m
    > wygodnie ustawisz sobie kwotę, oraz czas trwania lokaty.

    Wygląda bardzo czytelnie. Dzięki.

    Pozdrawiam
    MM