  • 21. Data: 2012-03-09 22:37:00
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: " el_kabong" <e...@g...pl>

    disnej <t...@g...com> napisał(a):

    > Raz firma przela=B3a mi kas=EA niefortunnie 2 razy w okresie 27-26 i wtedy =
    > w kolejnym miesi=B1cu podwy=BFk=EA policzyli mi od zwyk=B3ego przelewu 300z=
    > =B3 jaki sobie zrobi=B3em w kolejnym okresie, czyli dosta=B3em wtedy 3z=B3.=
    > St=B1d najprawdopodobniej liczy si=EA ka=BFdy przelew, nie tylko od pracod=
    > awcy.

    O, ciekawe, ciekawe. A pamiętasz szczegóły tego przelewu? To był twój przelew
    zrobiony z innego konta w innym banku, czy też od jakiegoś innego
    człowieka/podmiotu?

    El Kabong

  • 22. Data: 2012-03-09 22:44:10
    Od: "el_kabong" <e...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Już dawno odkryto prawo podwyżki mówiące o tym, że liczony jest
    > maksymalny przelew. W chwili obecnej trwają spory o to, komu
    > przypisać odkrycie tego prawa, gdyż odkryło je ponoć kilku
    > odkrywców jednocześnie -- jak zwykle sukces ma wielu ojców,
    > natomiast klęska ma tylko matkę, czy jakoś podobnie...

    No to pytanie jak powyżej - czy taki przelew musi mieć spełnione jakieś
    dodatkowe warunki czy nie. W regulaminie pisze m.in. że odpadają jakiekolwiek
    przelewy z jakichkolwiek kont należącego do tego samego klienta (w innych
    bankach). Prawda to czy bujda na resorach?

    El Kabong

  • 23. Data: 2012-03-09 23:22:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "el_kabong" jje13q$3c0$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > przelewy z jakichkolwiek kont należącego do tego samego klienta (w innych
    > bankach). Prawda to czy bujda na resorach?

    Ja nie mam tego problemu -- osobiście przelewam z firmowego.
    Ponadto ja nie korzystam jeszcze z tej podwyżki. Nie mam sił
    na zajęcie się nią. Mam rozwalony kręgosłup. Już za pół roku
    czeka mnie rehabilitacja NFZowa. Nieco wcześniej -- pierwsze
    prawdziwe badanie tego odcinka kręgosłupa. [może już nawet za
    kilkanaście lat będę całkiem zdrowy; gdy byłem bogaty, skurwysyny
    żebrały u mnie i brały ode mnie pieniądze, aby doprowadzić mnie
    do nędzy materialnej i do utraty zdrowia; ja jednak mam wytrwałość
    i ani myślę o poddaniu się]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-03-10 05:37:28
    Od: disnej <t...@g...com>

    > O, ciekawe, ciekawe. A pamiętasz szczegóły tego przelewu? To był twój przelew
    > zrobiony z innego konta w innym banku, czy też od jakiegoś innego
    > człowieka/podmiotu?
    >
    > El Kabong

    To byl przelew z mojego konta w innym banku

  • 25. Data: 2012-03-10 20:28:45
    Od: "el_kabong" <e...@g...pl>

    disnej <t...@g...com> napisał(a):

    > To byl przelew z mojego konta w innym banku

    Dzięki za odpowiedź.

    El Kabong

  • 26. Data: 2012-03-10 20:32:43
    Od: "el_kabong" <e...@g...pl>

> [...]

    > żebrały u mnie i brały ode mnie pieniądze, aby doprowadzić mnie
    > do nędzy materialnej i do utraty zdrowia; ja jednak mam wytrwałość

    No właśnie, niestety nie mam i raczej w najbliższej przyszłości własnego
    firmowego mieć nie będę, a korzystanie w tej sprawie z usług pośredników jak
    sam uprzednio zauważyłeś może grozić nieprzyjemnymi konsekwencjami ze strony
    panów z US. Ok, dzięki za informacje i rychłego powrotu do zdrowia życzę.

    El Kabong

  • 27. Data: 2012-03-10 21:46:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "el_kabong" jjgdpb$b24$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > strony panów z US. Ok, dzięki za informacje i rychłego powrotu do zdrowia

    Ja zauważyłem, że US nie sprawdza tego.
    Za życzenia zdrowia dziękuję i je odwzaje_mniam.

    No właśnie -- mniam. Złomotany kręgosłup uniemożliwił mi kupno Wypasionego
    mleka w cenie 1,59 za litr. Postanowiłem, że jeśli zdołam, kupię sobie tego
    mleko tyle, aby starczyło na 24 dni, czyli 48 litrów... Niestety dopiero
    dziś jako tako czułem się... Moje choroby ciągną ze sobą duże straty
    finansowe. :)

    Na szczęście w realu można pobierać szmal w czasie dokonywania zakupów...
    5 dych miesięcznie z Mille piechotą nie chodzi. :) [teraz każdy ma jakiś
    samochód, zatem i te 5 dych nie chadza piechotą...]

    Zamiast Wypasionego, kupiłem Zambrowskie. Może to i lepiej -- jest chudsze.

    Parszywego z Rypina zostało mi 6 litrów... Na trzy dni...

    -=-

    Uwielbiajmy Pana, biorąc od banków na debetówki co się da. :)
    Za jakiś czas być może będzie tak, że jeśli bank nie da
    klientowi 5 dych miesięcznie, to nie będzie miał klientów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-03-10 21:47:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "el_kabong" jjgdhs$soo$...@i...gazeta.pl

    > Dzięki za odpowiedź.

    No widzisz -- brać, jeśli dają, a nawet napraszają się, bo ślą stale reklamy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-03-10 23:31:39
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjgi66$h8$1@inews.gazeta.pl...

    > No widzisz -- brać, jeśli dają, a nawet napraszają się, bo ślą stale
    > reklamy.

    A widzisz -- do tych co biorą, nie ślą :D
    - może liczą że przestaną brać ?

  • 30. Data: 2012-03-10 23:43:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjgo8r$o4$...@n...news.atman.pl

    > A widzisz -- do tych co biorą, nie ślą :D
    > - może liczą że przestaną brać ?

    Bo to nieprawdopodobne, aby ktoś z 5 nagle skoczył na 10 -- jak kot...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'