  • 31. Data: 2012-03-11 00:16:12
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjgi35$p13$1@inews.gazeta.pl...

    > Zamiast Wypasionego, kupiłem Zambrowskie. Może to i lepiej -- jest
    > chudsze.
    > Parszywego z Rypina zostało mi 6 litrów... Na trzy dni...

    Oj mlekopiju -- produktow sterylizowanych metoda UHT
    skoro tolerujesz w duzych ilosciach laktoze & nie przeszkadza ci kazeina
    / dobrze przyswajane przez cielęta, ale juz niekoniecznie dorosle osobniki
    /,
    to moze skosztuj mleka utrwalanego metoda ESL
    - Milandia (Ostrołęka (SML), Ale! Mleko (Radomsko OSM),
    Mleko Zimne (Robico ZUH), Łowickie (Łowicz OSM).

    No to zdrowko ;)

  • 32. Data: 2012-03-11 00:51:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjgqsc$3d3$...@n...news.atman.pl

    Może nawet zacznę pić 0.5% -- muszę awaryjnie zejść poniżej 70 kg...

    > Oj mlekopiju -- produktow sterylizowanych metoda UHT
    > skoro tolerujesz w duzych ilosciach laktoze & nie przeszkadza ci kazeina
    > / dobrze przyswajane przez cielęta, ale juz niekoniecznie dorosle osobniki /,

    Mleko i mięso!!! Teraz wcinam chudy (i suchy) ser z Lidla. :)

    białko 19,8g na 100g sera
    tłuszcz 0.5g na 100g sera
    energii 99 kcal na 100g sera

    zł 2.59 za 275 gramów (do niedawna było zł 2,49)

    http://fanlidla.pl/gazetka/2012.01.09.spozywcze/4310
    ,Serek,Pilos
    http://www.tabele-kalorii.pl/kalorie,Twaróg-chudy-Pi
    los.html

    http://www.polmlek.com/ POLMLEK MŁAWA Sp. z o.o.

    > to moze skosztuj mleka utrwalanego metoda ESL

    Ile kosztuje i jak długo można je przechowywać?

    > - Milandia (Ostrołęka (SML), Ale! Mleko (Radomsko OSM),
    > Mleko Zimne (Robico ZUH), Łowickie (Łowicz OSM).

    Z Łowicza UHT piłem, gdy miało 12 miesięcy terminu przydatności.
    Wtedy dopiero skurwiel Kopania przygotowywał mi (wraz ze skurwielem
    Ozorowskim iip.) piekło na ziemi. :) Zarabiałem dużo i zdrowo żyłem.

    > No to zdrowko ;)

    Dzięki. :) I nawzajem.

    Mięso, ziemniaki (witamina C) i owoce (teraz głównie
    pomarańcze i jabłka) oraz (oczywiście!) mleko. :)
    Coś się we mnie popsuło -- tyję, zamiast przerabiać jedzenie na siebie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2012-03-11 11:19:16
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjgsvn$nev$1@inews.gazeta.pl...

    > Może nawet zacznę pić 0.5% -- muszę awaryjnie zejść poniżej 70 kg...

    To juz praktycznie nie mleko a biala woda ;)

    > Mleko i mięso!!! Teraz wcinam chudy (i suchy) ser z Lidla. :)

    Moze włącz do diety rybki ?
    w lidlu filet z łososia o zlotowke taniej /kg niz w biedronce :D
    a jeszcze plastikiem mozna machnąć i cóś na keszbeku uskubać ;)

    > Mięso, ziemniaki (witamina C)
    Zamien ziemniaki na kasze (najlepiej gryczaną),
    wiecej witaminek w surówkach - ziemniaki to "wypelniacz"
    - na dodatek "zeszloroczne" bez omasty malo smaczne ;)

    > Coś się we mnie popsuło -- tyję, zamiast przerabiać jedzenie na siebie. :)
    Z wiekiem spada spalanie, wiec dietka MŻ i mniej tłusto
    - no i moze jak Henio zacznij biegac... do Tesco :D

  • 34. Data: 2012-03-11 22:59:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjgsvn$nev$...@i...gazeta.pl

    > Może nawet zacznę pić 0.5% -- muszę awaryjnie zejść poniżej 70 kg...

    Skończyłem przed chwilą drugi litr (drugi w niedzielę) ROTRowego,
    czyli ,,Dobrego mleka'' z Rypina. :) No, a że właśnie przyniosłem
    z samochodu trochę ,,mleka zambrowskiego''... Więc spróbowałem...
    Na czym (moim zdaniem) polega różnica pomiędzy ,,Dobrym mlekiem''
    z Rypina a ,,mlekiem zambrowskim'' z Mlekpolu?

    Moim zdaniem do tego ostatniego nie dolewają gnojówki.

    -=-

    Nawiązując zaś do tematyki grupy.. Może o oszczędnościach?...

    Więc na tym zambrowskim zaoszczędzę dziennie 300 kcal.
    Jeśli zaś przejdę na błękitną czy zielona stronę (chudsze)
    zwiększę oszczędności -- być może nawet podwójnie, bo będzie
    mniej kalorii i tłuszczu, ale więcej białka, czyli nie będzie
    mnie tak mocno ciągnęło. No i chudsze jest tańsze.

    Dobre mleko z Rypina 3,2% tłuszczu 30g białka w litrze
    mleko zambrowskie z Mlekpolu 1,5% tłuszczu 32g białka w litrze

    Zapewne dlatego, że im chudsze, tym więcej ma białka.
    To, czego ja potrzebuję, nazywa się chyba białko.

    -=-

    Chyba dopije ten litr... Szkoda, aby się psuło w lodówce...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2012-03-11 23:27:08
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjjaof$heu$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem do tego ostatniego nie dolewają gnojówki.

    O ile pamietam to chyba Mlekovita sie sama chwalila
    ze nie uzywala soli drogowej do swoich wyrobow
    Co do gnojowki to dziennikarze jeszcze nie wywachali :D

    > Nawiązując zaś do tematyki grupy.. Może o oszczędnościach?...

    Ale gdzie tu oszczednosci skoro nie podales ceny za litr
    i przeliczania chocby w groszach za 1gr bialka :D

    Looknalem na Mlekowite z biedronki (wczorajszy zakup zony)
    - butelkowe - 2% tluszczu, 2,05zl
    bialko 30gr / litr == 6,83gr za gram bialka - LOL
    Ja tam nic do niego nie mam, niezle sie ubija w ekspresie do kawy ;)
    W innej postaci slodko-plynnej nie spozywam bo zle przyswajam.

  • 36. Data: 2012-03-12 01:52:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjjccc$nok$...@n...news.atman.pl

    > O ile pamietam to chyba Mlekovita sie sama chwalila
    > ze nie uzywala soli drogowej do swoich wyrobow

    10 lat sypano drogową sól do jedzenia i sprawcy zamiast odpowiadać za
    zbrodnie przeciwko narodowi, odpowiadać mają za przestępstwa podatkowe...
    Srano do tej soli i szczano, mieszano ją w tych samych zbiornikach,
    w których mieszano zaprawę tynkarską, a na koniec nasypano trochę
    soli jadalnej do worków z napisem 'sól drogowa' i dano sanepidom
    do badania, aby uciszyć ludzi...

    Wylizuję kubek z resztek tego trzeciego litra...
    Pocieszam się tym, że to już kolejny dzień...

    > Co do gnojowki to dziennikarze jeszcze nie wywachali :D

    I nie będą wąchali -- omijać będą to mleko z daleka... I co ja narobiłem...

    > Ale gdzie tu oszczednosci skoro nie podales ceny za litr
    > i przeliczania chocby w groszach za 1gr bialka :D

    Okazuje się, że zambrowskie ma 32g na litrze bez względu na zawartość tłuszczu.

    > Looknalem na Mlekowite z biedronki (wczorajszy zakup zony)
    > - butelkowe - 2% tluszczu, 2,05zl

    Drogo...

    > bialko 30gr / litr == 6,83gr za gram bialka - LOL

    W realu było wypasione wyjątkowo po 1.59 za litr...
    Zambrowskie zielone (0.5% smalcu) chyba kosztuje tam na co dzień 1,89.

    189/32 189/32=5,90625

    Prawoe o cały grosz taniej!!!

    > Ja tam nic do niego nie mam, niezle sie ubija w ekspresie do kawy ;)
    > W innej postaci slodko-plynnej nie spozywam bo zle przyswajam.

    Ja zwykle robię zsiadłe/kefir, ale że obecnie nie mam nic do rozmnażania...
    Za komuny jedzenie typu zsiadłe_mleko&ziemniaki było na porządku dziennym.
    Chujostwo rzymskokatolickie szykuje mi kolejną wojnę... Teraz mleko nie jest
    tak tanie, jak było kiedyś...

    Przejdę na mleko odtłuszczone -- zaoszczędzę trochę grosza i kalorii.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2012-03-12 22:11:53
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjjku2$6ld$1@inews.gazeta.pl...

    > 10 lat sypano drogową sól do jedzenia i sprawcy zamiast odpowiadać za
    > zbrodnie przeciwko narodowi, odpowiadać mają za przestępstwa podatkowe...

    Najwyrazniej nikt nie ma interesu w tym aby to ujawniac
    lub sa w tym umoczone "wysokie figury"
    - to czego oczekuja ludzie wladcy maja w dupie, wiec lepiej po cichu
    leb sprawie ukrecic, - no moze nakladajac symboliczne kary podatkowe
    tak na otarcie lez publice :}

    > Za komuny jedzenie typu zsiadłe_mleko&ziemniaki było na porządku dziennym.

    E, chyba troche sciemniasz ;)
    Np. w trudnych czasach "kartkowych" czesc rodzin kupowala i jadla wiecej
    miecha
    niz kiedy indziej - zeby sie kartki nie zmarnowaly ;)
    Na podobnej zasadzie u mnie bylo kilka par butow w ktorych nikt nie chodzil
    :D
    Najwiekszy dramat byl gdy wyprano mi zolta kartke na gorzalke & cygarki ==
    czekolade
    - byla to niepowetowana utrata dobr wymiennych :D

    > Przejdę na mleko odtłuszczone -- zaoszczędzę trochę grosza i kalorii.

    A moze lepiej od razu na wode ?

  • 38. Data: 2012-03-13 00:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjlsb9$e4h$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > - to czego oczekuja ludzie wladcy maja w dupie, wiec lepiej po cichu
    > leb sprawie ukrecic, - no moze nakladajac symboliczne kary podatkowe

    Ludzie by chyba pozywali państwo do sądu o utratę zdrowia.

    > E, chyba troche sciemniasz ;)

    Chyba nie -- ja jadłem do często. Jak myślisz -- skąd
    u mnie zamiłowanie do zsiadłego mleka?

    > Np. w trudnych czasach "kartkowych" czesc rodzin kupowala i jadla wiecej miecha

    Ale na kartki dawali 2.5 kilograma. Na początku na dzieciaka
    dawali może i ponad 5, ale pod koniec te racje były głodowe.

    > niz kiedy indziej - zeby sie kartki nie zmarnowaly ;)
    > Na podobnej zasadzie u mnie bylo kilka par butow w ktorych nikt nie chodzil :D

    Z butami problemu nie było -- żyło się zapasami
    poczynionymi w latach bezkartkowych. ;) Wtedy szewc
    było nie lada kimś... Znacz -- Kimś, przepraszam...

    Szewc wtedy to jak nie przymierzając (w Biedronce nie przymierza
    się butów) dzisiaj sprzedawca w sklepie firmy Bata. :)

    > Najwiekszy dramat byl gdy wyprano mi zolta kartke na gorzalke & cygarki ==
    czekolade - byla to niepowetowana utrata dobr
    > wymiennych :D

    Ja nie ulegam zgubnym nałogom. :) [no -- i mnie nikt nie pierze]

    > A moze lepiej od razu na wode ?

    W wodzie jest mało białka (Lamblii i coli ponoć już nie ma) a ja potrzebuję
    i białka, i witamin, i makroelementów, i mikroelementów [później okaże się,
    ze to te same elementy] i soli [drogowej?] mineralnych a nie tylko samej wody.

    http://www.pasozyty.net.pl/lamblie/

    -=-

    Pewnej wsi zabrakło samochodów do wożenie mleka, więc tym
    samym samochodem rano wożono mleko, a wieczorem -- gnojówkę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2012-03-13 00:27:28
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjm311$p4r$1@inews.gazeta.pl...

    > -=-
    >
    > Pewnej wsi zabrakło samochodów do wożenie mleka, więc tym
    > samym samochodem rano wożono mleko, a wieczorem -- gnojówkę...

    Ciekawe czy z "pustymi przebiegami" tez sobie jakos radzili :D

  • 40. Data: 2012-03-13 00:38:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjm49g$m5i$...@n...news.atman.pl

    > Ciekawe czy z "pustymi przebiegami" tez sobie jakos radzili :D

    [po co on mnie wypytuje?... niech zadzwoni do Rypina...]

    Nie wiem... Pewnie to jakaś bujda z tą gnojówką...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'