eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Mon, 21 Mar 2011 20:10:10 +0100
    From: "Bogdan B." <g...@r...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110321-0, 2011-03-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 28
    Message-ID: <4d87a294$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.70.33
    X-Trace: 1300734612 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2505 83.27.70.33:10550
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549420
    [ ukryj nagłówki ]

    Otwarłem dzisiaj Dobre Konto w Millennium i mam problem ze zrobieniem
    przelewu z tego konta.
    Przy próbie wykonania przelewu lub dodania odbiorcy, mam taki komunikat:

    "Usługa H@słaSMS jest nieaktywna!
    H@słaSMS można uaktywnić postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
    - zadzwoń na numer 0 801 331 331 lub +48 22 598 40 40 (dla połączeń z
    zagranicy lub telefonów komórkowych),
    - wybierz opcję 1 (połączenie w języku polskim),
    - wybierz opcję 3, aby połączyć się z operatorem w celu edycji ustawień
    H@sełSMS,
    - wprowadź 8-cyfrowy Millekod,
    - wprowadź 8-cyfrowe H@sło1,
    - po chwili uzyskasz połączenie z operatorem; poproś o aktywację H@sełSMS.
    Ponowna aktywacja usługi możliwa jest również po wydrukowaniu H@sła2 w
    dowolnym bankomacie Millennium przy pomocy karty Millennium VISA Electron."

    Problem w tym, że infolinia nie chce mi tego aktywować, nie chce
    powiedzieć dlaczego nie chce aktywować, twierdzi że oddział też
    tego nie zrobi i każe czekać na kartę.

    Pytanie: czy infolinia wie co mówi? Słyszałem że kiedyś w Millenium
    karta była konieczna żeby aktywnie używać systemu transakcyjnego,
    ale myślałem że się z tego wyleczyli.

    Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
    inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1