  • 1. Data: 2014-01-23 17:59:21
    Temat: Dodatki do konta pomoc fachowca
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@1...pl>

    Kto korzystał i jakie wrażenia chętnie poczytam:
    hydraulik, naprawa pralki, lodówki, zakupy itp.
    Szczególnie interesuje mnie Alior i Pekao SA ale jak ktoś ma doświadczenie
    z innym bankiem, tez chcetnie poczytam

  • 2. Data: 2014-01-23 18:06:42
    Temat: Re: Dodatki do konta pomoc fachowca
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 17:59:21 +0100, Karol Misiukiewicz napisał(a):

    > Kto korzystał i jakie wrażenia chętnie poczytam:
    > hydraulik, naprawa pralki, lodówki, zakupy itp.
    > Szczególnie interesuje mnie Alior i Pekao SA ale jak ktoś ma
    > doświadczenie z innym bankiem, tez chcetnie poczytam

    Z Aliora tylko lekarza kilka razy zamawiałem. W sumie szybko i sprawnie
    także narzekać nie mam na co.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-01-23 18:08:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-23 17:59, Karol Misiukiewicz pisze:
    > Kto korzystał i jakie wrażenia chętnie poczytam:
    > hydraulik, naprawa pralki, lodówki, zakupy itp.
    > Szczególnie interesuje mnie Alior i Pekao SA ale jak ktoś ma doświadczenie
    > z innym bankiem, tez chcetnie poczytam

    Ty chcesz konto założyć, czy żeby Ci żonę ktoś zaspokoił? ;)
    No bez jaj, ludzie... Banki są od trzymania i pożyczania pieniędzy. Od
    polecania mechaników do pralki i zaspokajania samotnych żon, to są sąsiedzi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2014-01-28 05:56:23
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2014-01-23 18:08, sqlwiel pisze:

> [...]
    > No bez jaj, ludzie... Banki są od trzymania i pożyczania pieniędzy. Od
    > polecania mechaników do pralki i zaspokajania samotnych żon, to są

    No sąsiad bez jaj to nie zaspokoi ;>