  • From: "Marcin I." <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dodatkowe konto...
    Date: Fri, 31 May 2002 13:12:14 +0200

    Mam sobie konto w mBanku i nie mam powodow do nazekan.
    Jednak chcialbym miec dodatkowe konto w marmurku w ktorym bym np wplacal
    gotoweczke jak mi sie nazbiera w portfelu, generalnie chce aby byly tam
    rezerwowe pieniadze na wypadek braku polaczenia z bankiem przy platnosciach
    karta itp - nie duze np 200zl, karta wypukla np Visa.
    Mam w okolicy 3 banki PKO BP, PKO SA, Milenium, obraz BIG BG, ewentualnie
    BGZ. Nie jestem studentem wiec konto studenckie odpada, wplaty nie
    regularne, oprocentowanie najmniej wazne.
    Generalnie najmniejsze koszty prowadzenia konta, karta VISA, troche mniej
    wazne koszt przelewu, fajnie by bylo jak by byl dostep przez internet do
    konta.

    Ile kosztuje miesiecznie posiadanie karty VISA?? Czy przypadkiem bedzie sie
    to mijac z celem...

    PS Wy doradziliscie mi w wyborze 1-ego konta ( czyli mBank) i dziekuje wam
    za to jestem bardzo zadowolony :)