  • 1. Data: 2004-05-17 12:16:52
    Temat: Dolary -------> Ukraina
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Witam Grupę!
    Pytanie: Jak najszybciej i najkorzystniej można przesłać dolary na Ukrainę?
    Dzięki za podpowiedź:) -Piotrek

  • 2. Data: 2004-05-17 12:59:01
    Temat: Re: Dolary -------> Ukraina
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pytanie: Jak najszybciej i najkorzystniej można przesłać dolary na
    Ukrainę?

    Najszybciej przez WU, najkorzystniej osobiście ;-) Ewentualnie kompromisowe
    rozwiązanie (w miarę szybcie i w miarę tanie) to karta pre-paid ze śląskiego
    za 9 PLN przesłana listownie na Ukrainę, PIN można podać telefonicznie lub
    mailem i wybrać dolce z bankomatu (dużo bankomatów na Ukrainie wypłaca
    dolary).

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-17 18:43:10
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Glenn napisał:

> [...]
    > pre-paid ze śląskiego za 9 PLN przesłana listownie na Ukrainę, PIN można
    > podać telefonicznie lub mailem i wybrać dolce z bankomatu (dużo

    A zadziała to na Białorusi? Niekoniecznie $. Lokalną walutę lub PLN też
    można wybrać z takiego pre-paida?

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2004-05-17 20:01:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A zadziała to na Białorusi? Niekoniecznie $. Lokalną walutę lub PLN też
    > można wybrać z takiego pre-paida?

    Walutę wypłacisz taką jaką umożliwia dany bankomat. Czyli PLN z definicji
    odpadają. Nie wiem, czy na Białorusi są bankomaty wypłacające USD. Chociaż
    podejrzewam, że tak.

  • 5. Data: 2004-05-18 12:17:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Walutę wypłacisz taką jaką umożliwia dany bankomat. Czyli PLN z definicji
    > odpadają. Nie wiem, czy na Białorusi są bankomaty wypłacające USD. Chociaż
    > podejrzewam, że tak.

    Maestro z ING jest akceptowana w Białoruskich bankomatach. Bankomatu z USD
    na Białorusi nie spotkałem, co nie znaczy, że ich nie ma.