  • 1. Data: 2004-05-17 12:14:18
    Temat: W jakim banku?
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    Hej

    Mam pytanko...
    W jakim banku pozyczka ok 5000 PLN? Okres splaty max 2 lata nie mniej niz 18
    m-cy
    Chodzi tu o najrozsadniejsze warunki... ;)
    Oczywiscie oprocentowanie bardzo wazne.

    Wiem wiem poczytaj to obaczysz. Niestety jak czytam oferty bankow na
    internecie to w duzej mierze nie ma podanych wszystkich informacji, czasami
    jest tak ze na jednej podstronie pisze ze nie musze miec zalozonego konta a
    na innej ta sama pozyczka wymagane zalozenie konta do dnia rozpoczecia
    pozyczki (czy jakos tak).

    a ze nie mam autka ciezko znalezc czas by obejsc tyle bankow i innych
    uslugodawcow finansowych... Chce okreslic gora 3 pozycje i dopiero sie tam
    udac na konkrety...

    Wstepnie wybralem BPH, NYKREDIT...

    Prosze o porade

    Remek

  • 2. Data: 2004-05-17 17:20:49
    Temat: Re: W jakim banku?
    Od: "Piotr Masalski" <p...@m...com>

    Szybka pozyczka w BPH jest OK.A jezeli nie masz zabezpieczenia, poreczycieli
    to tym bardziej, bo do 8 tysiecy bez, tylko weksel.

    Piotr Masalski

  • 3. Data: 2004-05-17 22:07:20
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    "Remek" <b...@p...onet.pl> wrote in message