  • 1. Data: 2007-01-29 15:09:11
    Temat: Dombank mnie rozbawil- kredyty hipoteczne
    Od: "Roberto" <r...@f...com.pl>

    Staram sie o kredyt jestem zatudniony jako marynarz na kontrakcie
    W Millenium po udokomentowaniu zarobkow bez problemu 300 tys na 100%
    inwestycji w nieruchomosc
    w CHF oprocentowanie 3,5 %
    Juz jestem prawie przy umowie przedwstepnej ale pytam sie w innych bankach
    No i polecono mi Dombank Oferta mailem w PLN 5,29 % wiec odpisalem ze
    interesja mnie tylko CHF i raty malejące
    przyszla symulacja ale cos sie nie zgadza a tam oprocentowanie takie same
    jak zlotowkowe 5,29%
    Dzwonie ze chyba pomylka
    -Nie tak jest
    wiec bye bye Dombank mimo ze chca ubezpieczenie na zycie to jeszcze
    taaaaakie warunki
    Podziekowalem im moze kiedys zmienia zdanie