eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2003-09-10 13:30:51
    Temat: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Od jakiegos czasu jestem klientem banku Dominet. 3 dni temu poslalem do nich
    email z jednym drobnym zapytaniem (niechcialo mie sie dzwonic na infolinie,
    wiec napisalem list), podpisujac sie imieniem i nazwiskiem. Odpowiedzi tego
    dnia sie nie doczekalem, ale.. Ale za to nastepnego dnia _zadzownili_ do
    mnie z tego banku udzielajac odpowiedz na owe pyanie... Nie wiem czy sa to
    praktyki stosowane w kazdym banku, ale ja spotkalem sie z czym takim
    pierwszy raz! Ty wysylasz list, a oni do Ciebie dzwonia!!!
    Duzy plus dla DominetBank!
    ;-)



    --
    pzdr,
    michal



  • 2. Data: 2003-09-10 14:10:01
    Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    > Nie wiem czy sa to
    > praktyki stosowane w kazdym banku, ale ja spotkalem sie z czym takim
    > pierwszy raz! Ty wysylasz list, a oni do Ciebie dzwonia!!!

    Kiedyś wysłałem maila do mBanku z pewnym zapytaniem i też po paru dniach
    zadzwoniła do mnie pani z działu karcianego (bo moje pytanie dotyczyło
    eKarty) i wszystko mi wytłumaczyła.

    Pozdrawiam

    Marek



  • 3. Data: 2003-09-10 15:41:52
    Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>


    Użytkownik "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjna4j$9c6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    ,
    > wiec napisalem list), podpisujac sie imieniem i nazwiskiem. Odpowiedzi
    tego
    > dnia sie nie doczekalem, ale.. Ale za to nastepnego dnia _zadzownili_ do
    > mnie z tego banku udzielajac odpowiedz na owe pyanie...
    Kiedys w mBanku tez tak bylo. Teraz jest ponad pol miliona klientow i
    niestety juz nie dzwonia,gubia dokumenty,nie da sie do nich dodzwonic...Jak
    Dominet zyska duzo klientow to pewnie tez tak bedzie :(

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl
    -------------------------------------------



  • 4. Data: 2003-09-10 17:40:02
    Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:bjnb5v$c7f$1@news.onet.pl...
    > Kiedyś wysłałem maila do mBanku z pewnym zapytaniem i też po paru dniach
    > zadzwoniła do mnie pani z działu karcianego (bo moje pytanie dotyczyło
    > eKarty) i wszystko mi wytłumaczyła.

    widocznie pytanie bylo faktycznie z grupy prymitywne / proste, bo na moje
    maile o niezgodnosci w regulaminie kart kredytowych zadane
    a/ telefonicznie
    b/ mailem
    c/ na ich forum
    do dnia dzisiejszego nie ma odpowiedzi
    ;-)))))



  • 5. Data: 2003-09-10 17:48:29
    Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    3 dni temu poslalem do nich
    > email z jednym drobnym zapytaniem (niechcialo mie sie dzwonic na infolinie,
    > wiec napisalem list), podpisujac sie imieniem i nazwiskiem. Odpowiedzi tego
    > dnia sie nie doczekalem, ale.. Ale za to nastepnego dnia _zadzownili_ do
    > mnie z tego banku udzielajac odpowiedz na owe pyanie... Nie wiem czy sa to
    > praktyki stosowane w kazdym banku, ale ja spotkalem sie z czym takim
    > pierwszy raz!
    Z Inteligo zadzwonili do mnie odpowiadając na pytanie dotyczące karty VE z
    sercem.Pytanie zadałem pisząc email.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 6. Data: 2003-09-10 20:32:28
    Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
    Od: "nettoperz" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bjno5d$pgr$1@inews.gazeta.pl...
    > Z Inteligo zadzwonili do mnie odpowiadając na pytanie dotyczące karty VE
    z
    > sercem.Pytanie zadałem pisząc email.

    u mnie podobnie
    zapytanie wysłane w piątek wieczorem (dot. starej promocji)
    zadzwoniła miła pani w poniedziałek koło 9 rano z wyjaśnieniem
    pozdr
    N.

    --
    ***************************************
    reklamka:
    www.dracopc.com
    kupowałem i się nie zawiodłem
    ***************************************

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1