-
1. Data: 2003-09-10 13:30:51
Temat: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>
Od jakiegos czasu jestem klientem banku Dominet. 3 dni temu poslalem do nich
email z jednym drobnym zapytaniem (niechcialo mie sie dzwonic na infolinie,
wiec napisalem list), podpisujac sie imieniem i nazwiskiem. Odpowiedzi tego
dnia sie nie doczekalem, ale.. Ale za to nastepnego dnia _zadzownili_ do
mnie z tego banku udzielajac odpowiedz na owe pyanie... Nie wiem czy sa to
praktyki stosowane w kazdym banku, ale ja spotkalem sie z czym takim
pierwszy raz! Ty wysylasz list, a oni do Ciebie dzwonia!!!
Duzy plus dla DominetBank!
;-)
--
pzdr,
michal
-
2. Data: 2003-09-10 14:10:01
Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>
> Nie wiem czy sa to
> praktyki stosowane w kazdym banku, ale ja spotkalem sie z czym takim
> pierwszy raz! Ty wysylasz list, a oni do Ciebie dzwonia!!!
Kiedyś wysłałem maila do mBanku z pewnym zapytaniem i też po paru dniach
zadzwoniła do mnie pani z działu karcianego (bo moje pytanie dotyczyło
eKarty) i wszystko mi wytłumaczyła.
Pozdrawiam
Marek
-
3. Data: 2003-09-10 15:41:52
Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>
Użytkownik "Michał" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bjna4j$9c6$1@atlantis.news.tpi.pl...
,
> wiec napisalem list), podpisujac sie imieniem i nazwiskiem. Odpowiedzi
tego
> dnia sie nie doczekalem, ale.. Ale za to nastepnego dnia _zadzownili_ do
> mnie z tego banku udzielajac odpowiedz na owe pyanie...
Kiedys w mBanku tez tak bylo. Teraz jest ponad pol miliona klientow i
niestety juz nie dzwonia,gubia dokumenty,nie da sie do nich dodzwonic...Jak
Dominet zyska duzo klientow to pewnie tez tak bedzie :(
--
Pzdr
Andriej Uljanow
www.kombinatoryka.prv.pl
-------------------------------------------
-
4. Data: 2003-09-10 17:40:02
Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
Od: "Krab" <k...@p...of.pl>
Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
news:bjnb5v$c7f$1@news.onet.pl...
> Kiedyś wysłałem maila do mBanku z pewnym zapytaniem i też po paru dniach
> zadzwoniła do mnie pani z działu karcianego (bo moje pytanie dotyczyło
> eKarty) i wszystko mi wytłumaczyła.
widocznie pytanie bylo faktycznie z grupy prymitywne / proste, bo na moje
maile o niezgodnosci w regulaminie kart kredytowych zadane
a/ telefonicznie
b/ mailem
c/ na ich forum
do dnia dzisiejszego nie ma odpowiedzi
;-)))))
-
5. Data: 2003-09-10 17:48:29
Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>
Michał <m...@p...onet.pl> napisał(a):
3 dni temu poslalem do nich
> email z jednym drobnym zapytaniem (niechcialo mie sie dzwonic na infolinie,
> wiec napisalem list), podpisujac sie imieniem i nazwiskiem. Odpowiedzi tego
> dnia sie nie doczekalem, ale.. Ale za to nastepnego dnia _zadzownili_ do
> mnie z tego banku udzielajac odpowiedz na owe pyanie... Nie wiem czy sa to
> praktyki stosowane w kazdym banku, ale ja spotkalem sie z czym takim
> pierwszy raz!
Z Inteligo zadzwonili do mnie odpowiadając na pytanie dotyczące karty VE z
sercem.Pytanie zadałem pisząc email.
Pozdrawiam
Marcin
http://www.mbank.wizytowka.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2003-09-10 20:32:28
Temat: Re: [Dominet] Niespodzianka - 100% zaskoczenie! ;-)
Od: "nettoperz" <n...@p...onet.pl>
Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bjno5d$pgr$1@inews.gazeta.pl...
> Z Inteligo zadzwonili do mnie odpowiadając na pytanie dotyczące karty VE
z
> sercem.Pytanie zadałem pisząc email.
u mnie podobnie
zapytanie wysłane w piątek wieczorem (dot. starej promocji)
zadzwoniła miła pani w poniedziałek koło 9 rano z wyjaśnieniem
pozdr
N.
--
***************************************
reklamka:
www.dracopc.com
kupowałem i się nie zawiodłem
***************************************