  • 11. Data: 2009-08-12 06:32:34
    Temat: Re: Donaldu Tusku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:37fc79d2-2a94-48d4-bf55-88312e6ccdaa@w41g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > Takim tekstem to się powinien zinteresować GIIF. Na odległość pachnie
    > praniem brudnych pieniędzy, a przynajmniej zachętą .

    Nie slyszales o legalnym handlu bronia? W Polsce tez sprzedajemy czolgi i
    kupujemy of kogos samoloty. Czy te firmy mie maja prawa inwestowac kasy?

    MK

  • 12. Data: 2009-08-12 06:59:22
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 12, 8:32 am, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > kupujemy of kogos samoloty. Czy te firmy mie maja prawa inwestowac kasy?

    Wlasnie :) Jak to swiadczy o stanie naszego spoleczenstwa, ze im sie
    tak wszystko zle kojarzy ;)

    Polska tez handluje bronia: sprzedajemy rakiety GROM [Gruzja], czolgi
    Twardy [Malezja], sprzedalismy nawet stare t55 finom do muzeum.

    Rejestr swiatowego handlu bronia konwencjonalna jest jawny :)

  • 13. Data: 2009-08-12 08:22:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Sie, 08:32, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie slyszales o legalnym handlu bronia? W Polsce tez sprzedajemy czolgi i
    > kupujemy of kogos samoloty. Czy te firmy mie maja prawa inwestowac kasy?

    Czy to polskie firmy handlujące bronią miały kupić stocznie, czy jakiś
    szemrany biznes zarejestrowany w raju podatkowym ?Wskaż, które to
    firmy z polskiej zbrojeniówki, rynku złota czy bursztynu miały apetyt
    na stocznie ?

  • 14. Data: 2009-08-12 08:48:49
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 12 Sie, 10:22, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > szemrany biznes zarejestrowany w raju podatkowym ?Wskaż, które to
    > firmy z polskiej zbrojeniówki, rynku złota czy bursztynu miały apetyt

    A co to ma za znaczenie czy polskie, czy amerykanskie, czy izraelskie,
    czy kuwejckie, jesli robia to legalnie?

    MK

  • 15. Data: 2009-08-12 09:39:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:96f66b7b-3333-4972-a270-a7f8f20ec87c@v20g2000yq
    m.googlegroups.com

    > A co to ma za znaczenie czy polskie, czy amerykanskie, czy izraelskie,
    > czy kuwejckie, jesli robia to legalnie?

    Rząd RP + prywatyzacja... do tej kompilacji nigdy jakoś nie pasowało mi
    słowo "legalnie" :)

  • 16. Data: 2009-08-12 15:37:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message

    > Rząd RP + prywatyzacja... do tej kompilacji nigdy jakoś nie pasowało mi
    > słowo "legalnie" :)

    Ale jakis konkrekty rzad czy tak ogolnie?

    MK

  • 17. Data: 2009-08-12 15:46:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:h5unja$chk$1@news.wp.pl

    > Ale jakis konkrekty rzad czy tak ogolnie?

    Jak mnie pamięć nie zawodzi to największe "prywatyzację" robiło AWS-UW i
    teraz PO co jak by nie patrzeć oznacza to samo tylko pod inną nazwą.
    Zresztą od 89' jedno i to samo śmierdzące g... przy korycie.