  • 31. Data: 2009-06-19 21:01:00
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Michał <r...@x...cy>

    bradley.st pisze:
    > Tak patrze na moj wpis i patrze. I ciagle nie moge zobaczyc ani nazwy
    > radiostacji, ktora podales, ani rodzaju welny na nakrycie glowy. Chyba
    > jestes przewrazliwiony... ;)

    Widzę, że konszt agitatora wysokiej klasy. :)

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 32. Data: 2009-06-19 21:01:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > No i nie glosujac, nie probujesz nawet robic czegokolwiek zeby te
    > beznadziejna sytuacje kolesiowo-ukladzikowa zmienic.

    W jaki sposób głosując mogę cokolwiek zmienić skoro do wyboru są tylko
    kandydaci z kolesiowego układu ?

    --
    Mithos

  • 33. Data: 2009-06-19 21:05:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    o.googlegroups.com

    > Mithos, ale w ten sposob dales innym zadecydowac o sobie! Oczywiscie
    > Twoja decyzja i Twoje przekonania, ale pomysl tylko, dlaczego jakas
    > pani Krysia z warzywniaka albo pan Zdzisiek-menel, ktorzy na wybory
    > poszli, maja decydowac o Tobie?

    Zdecydują? O czym zdecydują? O tym czy pan X i Y dostanie mandat do
    parlamentu euro sojuza?
    Czy Ty naprawdę wierzysz w to, że głos człowieka w takich wyborach ma jakieś
    znaczenie? że twój głos przełoży się (przynajmniej jeżeli weźmiemy nasze
    lokalne, polskie podwórko) na twoje życie. Nonsens!
    20 lat przemian pokazuje, że polska polityka polega na tym aby tylko nabić
    pieniędzmi swoje kieszenie - pod przykrywką konserwatywnych poglądów, walki
    o prawa kobiet, ochrony socjalne dla najbiedniejszych (czy też dla
    najbardziej tych osłon socjalnych potrzebujących) i naprawdę nie jest ważne
    czy jakiś matoł uprawia ją tutaj w Polsce czy jedzie się zabawić w imię
    wyższych celów do Belgii. Wszystko i tak rozbija się o kasę a raczej o to by
    mieć jej jeszcze więcej za nic nie robienie.

    Po za tym spoglądając na frekfencję w ostatnich wyborach dochodzę do wniosku
    (może mylnego), że są w naszym społeczeństwie ludzie (grupy ludzi), którzy
    powolutku, małymi kroczkami zaczynają wyrabiać sobie swoje własne zdanie na
    temat niebieskiej komuny, która coraz bardziej włazi z butami w ich życie m.
    in. po przez debili którzy rządzili, rządzą i rządzić tym burdelem bendą...

    > Z calym szacunkiem dla wszystkich pan Krys z warzywniakow. :)

    W PL warzywa kupuję u Pani Marty - pozdrawiam jeżeli mnie teraz czyta ;)
    Na oczyznie u Pana Wernera - też pozdrawiam :)

  • 34. Data: 2009-06-19 21:07:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h1gr6o$kvq$2@news.onet.pl

    > Żadna partia od SLD, przez PIS do PO nie zrealizowała przed wyborczych
    > obietnic. Tak więc pozostaje nie głosować i w ten sposób rozliczyć ich
    > wszystkich.

    Tylko jak widzisz oni chyba sobie z tego rozliczania niewiele robią... W
    końcu zawsze znajdą się jednostki, które łatwo ulegają manipulacji i za
    porcję kilku populistycznych treści pójdą do urn.

    Żal mi ich :)

  • 35. Data: 2009-06-19 21:08:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1gro1$47a$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Takie twierdzenia to całkowity misz-masz, gulasz skojarzeń... chociaż
    > polityka tak teraz jest uprawiana.

    Zawsze tak była uprawiania - przynajmniej w polskim wydaniu.

  • 36. Data: 2009-06-19 21:12:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > No i nie glosujac, nie probujesz nawet robic czegokolwiek zeby te
    > beznadziejna sytuacje kolesiowo-ukladzikowa zmienic.

    A nie bierzesz pod uwagę, że po prostu może nie być na kogo głosować... Te
    same twarze od lat...
    Po prostu nikt normalny do tego za przeproszeniem kurwidołka się nie garnie,
    zaś ja sam niespecjalnie się temu dziwię. W końcu gdy by ktoś mi teraz
    pronował zabawę w piaskowinicy w okrąglaku, powiedział bym dobitnie, że
    pierd... takie wakacje i ludzi, z którymi miał bym je spędzać :)

  • 37. Data: 2009-06-19 21:14:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1gtc8$f0b$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Najśmieszniejsze jest to, że siła, która rozpowszechniła stereotyp dot.
    > RM i tzw. "moherów" głosi hasła tolerancji i miłości. Ciekawym czemu
    > sama nie jest tolerancyjna. Czysta demagogia w służbie interesu. :))

    Bo tworzenie swojej filozofii w oparciu o religię katolicką, szczególnie
    kiedy nauki np. Jezusa są dla danego człowieka fikcją bądź też abstrakcją to
    działania z góry skazane na porażkę. Wyniki tego możesz oglądać a raczej
    słuchać jeżeli tylko ci zdrowie psychiczne na to pozwala.

  • 38. Data: 2009-06-19 21:14:35
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 17:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > W jaki sposób głosując mogę cokolwiek zmienić skoro do wyboru są tylko
    > kandydaci z kolesiowego układu ?

    Nie uwierze, ze masz tylko taki wybor. No po prostu nie daje rady.
    Zawsze musi byc ktos spoza. Niekoniecznie zaraz Stan Tyminski ;) ale
    przynajmniej ktos bardziej uczciwy i mniej "gietki" w pogladach.

  • 39. Data: 2009-06-19 21:16:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 17:01, Michał <r...@x...cy> wrote:

    > Widzę, że konszt agitatora wysokiej klasy. :)

    Aha. Po prostu "pies lancuchowy amerykanskiego imperializmu na zoldzie
    agentow CIA". To ja. ;)

  • 40. Data: 2009-06-19 21:21:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h1gub9$uop$1@news.onet.pl

    > W jaki sposób głosując mogę cokolwiek zmienić skoro do wyboru są tylko
    > kandydaci z kolesiowego układu ?

    Obdarz bradley'a większą tolerancją. Jeszcze chyba nie do końca "zatrybił"
    działanie polskiej polityki :)